کد مطلب: 1267
  تاریخ انتشار:  1392/11/21 - 12:08


چهار مدرسه سبز قزوین افتتاح شد

باید شرایط را در کشور به گونه ای فراهم کنیم تا دانش آموزان و اولیاء آنها حافظان محیط زیست باشند.
download مدرسه سبز

با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست، دبستان پسرانه آینده سازان نوین با عنوان مدرسه سبز در استان قزوین افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در آئین افتتاح همزمان چهار مدرسه سبز استان قزوین اظهارداشت: مدیریت سبز را باید جدی بگیریم و بتوانیم شرایط را در کشور به گونه ای فراهم کنیم تا دانش آموزان و اولیاء آنها حافظان محیط زیست باشند.
وی تصریح کرد: از سال گذشته اجرای طرح مدرسه سبز در کشور با جدیت دنبال می شود و خوشحالیم که استان قزوین نیز در این زمینه پیشرو است و توانسته چهار مدرسه خود را تحت پوشش این طرح قرار دهد.
ابتکار گفت: بسیار خوشحالم که دانش آموزان به مسائل زیست محیطی علاقه مند هستند و از همه ارگانهایی که زمینه آموزش آینده سازان کشور و فرهنگ سازی را جدی گرفته اند تشکر می کنم.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهارداشت: انقلاب اسلامی مانند خورشیدی درخشان موجب نورانیت کشور و تحقق ارزشهای دینی و اسلامی شده و دانش آموزان عزیز هم باید در این ایام با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند و در صیانت این انقلاب بکوشند.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران، دبستان پسرانه آینده سازان نوین با عنوان مدرسه سبز قزوین ظهر دوشنبه با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور، مرتضی روزبه استاندار، منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش، صدرالدین علیپور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین افتتاح شد.
در حال حاضر 40 هزار مدرسه سبز در دنیا وجود دارد که از این تعداد 27 مدرسه در کشور فعالیت می کنند و چهار مدرسه نیز در قزوین پایلوت مدرسه سبز هستند.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی