کد مطلب: 26960
  تاریخ انتشار:  1402/10/12 - 10:19


خرید ۱۰۰ خودروی جدید برای ناوگان محیط‌بانی

با پیگیری های صورت گرفته ۱۰۰ دستگاه خودرو جدید دیگر هم فراهم شده است که در اختیار یگان تمامی استان ها قرار خواهد گرفت و در خصوص وسیله نقلیه مناسب داخلی هم اقداماتی صورت گرفته است تا برای یگان فراهم شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به بروز رسانی تجهیزات خودرویی یگان حفاظت محیط زیست در سراسر کشور عنوان داشت: با پیگیری های صورت گرفته ۱۰۰ دستگاه خودرو جدید دیگر هم فراهم شده است که در اختیار یگان تمامی استان ها قرار خواهد گرفت و در خصوص وسیله نقلیه مناسب داخلی هم اقداماتی صورت گرفته است تا برای یگان فراهم شود.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، علی سلاجقه با حضور در دوره آموزشی فرماندهان یگان حفاظت محیط زیست که در آموزشکده محیط بانی استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه  جایگاه یگان حفاظت مابین کارمندی و نظامی‌گری قرار دارد، تصریح کرد: باید سعی کنیم که یگان را به جایگاه اصلی خود برسانیم و از ظرفیت‌های قانونی در دولت برای این منظور استفاده کنیم.

 وی با این عنوان که یگان حفاظت خط مقدم مقابله با متخلفین محیط زیستی هستند افزود: بهبود وضعیت معیشتی و شغلی آنان در دستور کار قرار داده ایم، طراحی لباس فرم و تجهیزاتی که در اختیار یگان قرار گرفته است بخشی از این تلاش‌هاست.

معاون رییس جمهوری با اشاره به به‌روزرسانی تجهیزات خودرویی یگان حفاظت محیط زیست در سراسر کشور اظهارکرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۰۰ دستگاه  خودرو جدید دیگر هم فراهم شده است که در اختیار یگان تمامی استان‌ها  قرار خواهد گرفت و در خصوص وسیله نقلیه مناسب داخلی هم اقداماتی صورت گرفته است تا برای یگان فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم دانش‌افزایی در نیروهای یگان حفاظت افزود: یگان حفاظت باید از نظر تحصیلات در رده‌های بالا باشند. محیط بان باید فردی باشد که آموزش‌های مختلف در زمینه اخلاقی، حقوقی و زمینه‌های مختلف علمی را دیده باشد.

سلاجقه به قداست مجموعه محیطبانی اشاره کرد و گفت: محیطبان باید شاخص‌های لازم را داشته باشد و ظرفیت‌های حقوقی و قانونی ایجاد شود تا فرد وقتی در این محیط قرار می‌گیرد، هویت، قداست و شخصیت برای شغلش قایل باشد.

معاون رییس جمهوری در دستور کار بودن مباحث مربوط به سلاح محیط بانان اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه با برگزاری جلسات مختلف رویکرد دادگستری و دادستانی‌ها بسیار مثبت شده است همکاری‌های بسیار خوبی در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در این دوره سرهنگ جمشید محبت خانی - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست - گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته ارائه کرد همچنین تعدادی  از فرماندهان یگان حفاظت استان‌ها نکاتی را در خصوص شرایط کاری خود در حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کردند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی