کد مطلب: 26815
  تاریخ انتشار:  1402/09/08 - 12:51


تشکر رئیس سازمان محیط زیست از هدیه ویژه و تکریم مقام معظم رهبری از شهدای محیط زیست

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری از هدیه ویژه ایشان به نشانه تکریم شهدای محیط زیست تقدیر و تشکر کرد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری از هدیه ویژه ایشان به نشانه تکریم شهدای محیط زیست تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، در نامه علی سلاجقه آمده است:

«با عرض سلام و دعای خیر؛

خداوند علی اعلی را شاکریم که نعمت ولایت را بر اجزاء خلقت و بالاخص انسان خاکی ارزانی داشت تا طریق هدایت و رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی دست یافتنی گردد. در همین راستا و زیر سایه ولایت، سایر مخلوقات الهی که سازمان محیط زیست کشور متولی مدیریت آنها می‌باشد نیز همیشه مرهون این نعمت بزرگ بوده و خواهند بود. توجه ویژه حضرتعالی به زیرساخت‌های اصلی حیات و تأکیدات مکرر، عالمانه و داهیانه همیشگی‌تان، تاکنون محیط زیست کشور را از تعدی و تجاوز بخش‌های مختلف اجرایی -انسانی مصون و محفوظ داشته است و برای محقق کردن رهبری داهیانه حضرتعالی در بخش محیط زیست، با تقدیم جان عزیزانمان، شهدا و جانبازان عزیزی را تقدیم نموده‌ایم.

در ادامه نیوشیدن باران گوارای ولایت، تقریظ حضرتعالی بر حاشیه کلام ا.... مجید در راستای تکریم شهدا و  ایثارگران محیط زیست و به عنوان اسوه و نمونه خانواده مکرم شهید والامقام هوشنگ نصیری، عزم فرزندانتان را در حفظ این منابع عظیم خدادای، در تلطیف نمودن هوا، آب و خاک و آرامش بخشیدن روح و روان هموطنان در راستای توسعه متوازن را دوچندان نمود و هدیه‌ای الهی بود بر پیکر نحیف خانواده محیط زیست که به عنوان محیطبان کوچک و خادم این عزیزان و به نمایندگی از همه اعضاء خانواده خدوم و مظلوم محیط زیست کشور، از این همه الطاف سپاسگزار و خداوند را شاکریم.

با آرزوی طول عمر با برکت برای آن وجود شریف و سربلندی ایران عزیز اسلامی.»

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی