کد مطلب: 26967
  تاریخ انتشار:  1402/10/14 - 10:53


شهادت نقطه آغازی است بر پایان دشمن

خوشا به حال شهدای این حادثه خونین که با روی خونین به ملاقات سید و سالار شهدا رفته اند و اکنون همراه آن حضرت، امام شهدا و حاج قاسم عزیز نزد خداوند متعال متنعم‌اند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت حادثه تروریستی کرمان در پیامی عنوان کرد: دشمن فکر می کند با کشتن فرزندان سلیمانی راه شهدا تمام می‌شود اما شهادت نقطه آغازی است بر پایان دشمن.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:



«بسم الله القاسم الجبارین

حادثه تروریستی و وحشیانه دشمنان بزدل نظام اسلامی در هدف قرار دادن زائران سردار بزرگ جهان اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، قطعا یک اقدام کور است که در چهارمین سالروز شهادت ایشان همزمان با روز میلاد بزرگ‌بانوی اسلام حضرت زهرا مرضیه (س) داغ بزرگی بر دل ملت نهاد و نشان داد دشمن از او که هیچ، از زائران آن شهید هم می‌ترسد.

دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند شعار حاج قاسم که می ‌فت: "ما ملت  امام حسینم، ما ملت شهادتیم "،  فقط شعار نیست و همه ملت آماده تقدیم جان شیرین خود در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی هستند و چون خون آن شهید سعید در رگ‌های ایرانیان جاری است، آماده مقابله با دشمن صهیونیست هستند و این آغازی است بر پایان آنها.

دشمن بداند خمینی کبیر ما را با این کلام هدایت کرده است که « بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود» و قطعا خون شهدا مایه بیداری ملت و ادامه راه آنها خواهد بود.  دشمن بداند آرزوی زمین خوردن  پرچم شهدا را به گور خواهد برد و مطمئن باشد همانگونه که رهبر انقلاب در پیام خود فرمودند: « دست‌ها و مغزهای مفسد و شرارت‌زای  آلوده به خون بیگناهان به‌زودی آماج قطعی مجازات عادلانه قرار خواهد گرفت».

خوشا به حال شهدای این حادثه خونین که با روی خونین به ملاقات  سید و سالار شهدا رفته اند و اکنون همراه آن حضرت، امام شهدا و حاج قاسم عزیز نزد خداوند متعال متنعم‌اند.

اینجانب ضمن تسلیت به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، و ملت بزرگ ایران با خانواده شهدا و جانبازان این حادثه  تروریستی همدردی می‌نمایم و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و برای جانبازان آرزوی سلامتی دارم.»

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی