تاریخ انتشار:: 1398/07/09 - 16:48
کد گالری: 5095


برترین عکس های هفته

این هفته عکس هایی از یک بچه لاک پشت دریایی تازه متولد شده تا پرورش‌دهندگان پاندا را انتخاب کرده ایم.
قبلی
گرتا تونبرگ، فعال جوان محیط زیست، در اجلاس اقلیم سازمان ملل در ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۹ در شهر نیویورک صحبت می کند/GETTY IMAGES
زباله‌ها و ضایعات پلاستیکی در ساحل پاناما سیتی/GETTY IMAGES
رهایی در دریا/ این لاک‌پشت سبز دریایی که به تازگی از تخم زاییده شده، در دریا رها می‌شود. این نوزاد در پایگاه پرورشی اسرائیل در سواحل دریای مدیترانه به دنیا آمده و سپس در دریا رها می‌شود. بر اساس داده‌های صندوق جهانی طبیعت WWF، این نوع لاک‌پشت دریایی سبز در سطح جهان در معرض انقراض قرار دارد. فعالان حفاظت از حیوانات می‌کوشند مانع انقراض این نوع از لاک‌پشت شوند.
شرکت کنندگان با لباس های سنتی در هنگام تمرین رقص محلی گربا برای جشنواره آینده نوراتوری در احمدآباد هند/REUTERS
شکارچی درخشان/ الکساندر کوتنتسوف، عکاس و روزنامه‌نگار، یکی از شکارچیان موفق شفق قطبی است. این عکاس روس در فنلاند زندگی می‌کند و موتیف‌های کم‌نظیر خود را در آنجا پیدا می‌کند. او تجهیزات، محل مناسب و شکیبایی را رمز ثبت موفقیت‌آمیز این پدیده زیبا اما زودگذر می‌داند. و این‌که عکس باید روایتگر یک داستان باشد. کوتنتسوف با همین هدف وارد عکس‌های خود می‌شود.
آزمایشی برای نجات مرجان‌ها/ مرجان‌های سنگی بیمار طی تنها چند هفته از بین می‌روند. بیماری مرجان‌های سنگی از سال ۲۰۱۴ در حوزه کارائیب در حال گسترش است. در این تصویر یک محقق از دانشگاه جزایر ویرجین آمریکا در حال آزمایش یک خمیر ضدباکتری روی یک تکه مرجان سنگی است؛ روشی که به آن امید زیادی بسته شده. محققان مجموعه‌ای کامل از ژن مرجان‌های سنگی در معرض خطر را جمع‌آوری کرده‌اند تا در صورت شکست تلاش‌ها، بتوان این گیاهان را حفظ کرد.
پاندا در خدمت تبلیغات سیاسی/ پرورش‌دهندگان پاندا با توله‌های خود و پرچم چین با قرار گرفتن در مقابل دوربین‌ها به استقبال هفتادمین سالگرد بنیانگذاری جمهوری خلق چین می‌روند. بزرگترین جمعیت حیوان پاندا که در حبس به سر می‌برد را می‌توان در پایگاه تحقیقات چنگدو برای پرورش پاندا یافت. دو پاندای باغ‌ وحش برلین که اخیرا دو توله زاییده‌اند نیز از همین مرکز پرورش آمده‌اند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،این هفته عکس هایی از یک بچه لاک پشت دریایی تازه متولد شده تا پرورش‌دهندگان پاندا را انتخاب کرده ایم.


به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار خانه عکس