تاریخ انتشار:: 1399/11/15 - 11:28
کد گالری: 15719


بارش سنگین برف در آلمان؛ اختلال در برنامه قطارها و پروازها

قبلی
بسیاری از نقاط آلمان در این روزها با سرما و بارش شدید برف روبروست. به ویژه برلین، پایتخت آلمان، و همچنین نقاط شمالی این کشور در پی بارش برف سفید‌پوش شده‌اند.
بارش شدید برف به ویژه در شمال آلمان سبب شد که برنامه‌های حرکت قطار‌ها به تعویق بیافتد.
در برنامه پروازها از برخی از فرودگاه‌های آلمان نیز خلل زیادی به وجود آمد. تصویر: نمایی از فرودگاه هامبورگ که در پی بارش شدید برف کاملا سفیدپوش شده است.
بارش برف البته تصاویر زیبایی هم خلق کرده است. دروازه معروف براندنبورگ که از جاذبه‌های گردشگری برلین محسوب می‌شود، بر اثر بارش برف و با نورپردازی جلوه‌ای خاص به خود گرفته است.
نمایی از یکی از پارک‌های واقع در منطقه "تیرگارتن" در برلین که در پی بارش برف چهره‌ای سفید و زیبا به خود گرفته است. آب دریاچه‌های این پارک‌ها نیز در بسیاری از نقاط یخ زده است.
یکی دیگر از نمادهای برلین "ستون پیروزی" است که در منطقه "تیرگارتن" قرار دارد. نمایی از این جای دیدنی که در پی بارش برف تا اندازه‌ای سفیدپوش شده است.
نمایی از پارلمان آلمان پس از بارش برف در برلین
بسیاری از شهروندان از جمله در برلین از بارش برف سود جسته و برای اسکی‌پیمایی و تنفس در هوای آزاد پا از خانه خود بیرون گذاشته‌اند.
نمایی از یکی از مناطق طبیعی حفاظتی در هامبورگ در هنگام طلوع خورشید. در دورانی که محدودیت‌ها رفت‌وآمد را تحت‌الشعاع قرار داده، بسیاری‌ها دست کم برای راهپیمایی و قدم زدن راهی این مناطق طبیعی می‌شوند.
شهر هانوفر در ایالت نیدرزاکسن نیز از جمله شهرهایی است که در روزهای اخیر بارش شدید برف را تجربه کرده است. بسیاری‌ از شهروندان از این موقعیت استفاده کرده و برای تنفسی هر چند کوتاه به فضای آزاد آمده‌اند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، برف در این روزها بخش‌های زیادی از آلمان را سفیدپوش کرده است. به ویژه مناطق شمالی این کشور و همچنین برلین، پایتخت آلمان شاهد بارش شدید برف بوده‌اند. حرکت قطارها و پرواز‌ از برخی فرودگاه‌ها با اختلال همراه بوده است.


به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار خانه عکس