کد مطلب: 1066
  تاریخ انتشار:  1392/10/19 - 13:30


رییس سازمان حفاظت محیط زیست:

دانشجویان برجسته دانشگاه محیط زیست در پروژه‌های تحقیقاتی سازمان مشارکت داده می‌شوند

در صورت تداوم بی توجهی به اهمیت محیط زیست، چیزی از سرمایه های طبیعی این سرزمین باقی نخواهد ماند
download 20140109133649-IMG_3733.JPG

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دانشجویان برجسته دانشگاه محیط زیست در پروژه‌های علمی و تحقیقاتی سازمان مشارکت داده می‌شوند.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، دکتر معصومه ابتکار - معاون رییس جمهوری و رییس هیات امنای دانشگاه محیط زیست در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه محیط زیست ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و خجسته ایام زادروز پیامبر اسلام (ص) ابراز امیدواری کرد که تحولی که به یمن حضور و مشارکت مردم در روز 24 خرداد در فضای کشور اتفاق افتاد و نماد مردمسالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران شد، موجب شود که فضای دانشگاه ها نیز دوباره به فضای سالم و با نشاط تبدیل شود.
وی افزود: بخشی از مطالبات بیان شده توسط نمایندگان دانشجویان میراث گذشته بوده ولی با صبر و تلاش قابل حل است. اما در عین حال بر ارتقای سطح علمی دانشگاه، آشنایی دانشجویان و اساتید با آخرین تحولات علمی روز و همکاری بین دانشگاه و سازمان حفاظت محیط زیست در انجام طرح‌های تحقیقاتی و کمک به حل مشکلات محیط زیست کشور اصرار داریم.
وی ابراز امیدواری کرد این مرکز، با حفظ رسالت خود در کمک به حفظ و ارتقای محیط زیست کشور، نقش فعال تری را ایفا کند.
وی گفت: امیدواریم دانشگاه محیط زیست همچون گذشته به وظایف و تعهدات خود در زمینه تربیت نیروهای متخصص عمل کند و در این راه تمام تلاشمان را برای حل مشکلات انجام می‌دهیم تا دانشجویان برجسته دانشگاه محیط زیست را در پروژه‌های علمی و تحقیقاتی مشارکت دهیم.
ابتکار در ادامه به برخی از معضلات و بحران‌های محیط زیست کشور اشاره کرد و افزود: در دهه گذشته جایگاه بین المللی ایران در زمینه محیط زیست 63 رتبه تنزل پیدا کرده است و در صورت تداوم روند سابق که حاکی از بی توجهی مردم و مسئولان به اهمیت محیط زیست بود، در آینده نزدیک چیزی از سرمایه های طبیعی این سرزمین باقی نخواهد ماند.
معاون رییس جمهوری با اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی میان سازمان متبوع خود و سایر قوای کشور و با یادآوری نگاه بلند و ویژه دکتر روحانی - رییس جمهوری به موضوع محیط زیست گزارشی از تعاملات صورت گرفته با نمایندگان مجلس را به دانشجویان ارائه کرد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران، دانشگاه محیط زیست در شهر کرج واقع شده و از طریق کنکور سراسری در هفت رشته کارشناسی و پنج رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی