کد مطلب: 21747
  تاریخ انتشار:  1401/05/22 - 11:29


تداوم آتش‌سوزی‌های جنگلی در فرانسه

نیروهای آتش ‌نشان از آلمان، رومانی، یونان و فراتر از آن برای کمک به فرانسه و به منظور مقابله با شعله‌های در مناطق درگیر حاضر شدند.

نیروهای آتش ‌نشان از سراسر اروپا برای مقابله با آتش‌سوزی‌های گسترده در فرانسه حاضر شده‌اند، مواردی از آتش‌سوزی‌های طبیعی در پرتغال گزارش شده و بخش‌هایی از انگلیس که کشوری سردسیری است نیز هم‌اکنون با خشکسالی شدید مواجه هستند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، نیروهای آتش‌ نشان از سراسر اروپا روز گذشته (جمعه) برای مقابله با آتش‌سوزی گسترده جنگلی در فرانسه حاضر شدند. همچنین آتش‌سوزی جنگلی در پرتغال گزارش شده و بخش‌هایی از انگلیس با خشکسالی شدید درگیر هستند. موج‌ گرمای متوالی موجب شده تمرکز بر خطرات تغییرات آب و هوایی مورد تجدید نظر قرار گیرد.

بسیاری از مناطق اروپا با چند هفته دمای طاقت فرسا مواجه بودند که سطح آب رودخانه راین در آلمان را نیز کاهش داده است و منبع رودخانه تیمز در انگلیس در بخش‌های پایین دست نسبت به سال‌های گذشته بیشتر خشک شده است.

مقامات محلی اعلام کردند: دمای بالا و تشدید خشکسالی خطر وقوع آتش سوزی های جدید در منطقه ژیروند در جنوب غربی فرانسه را به همراه دارد. همچنین هزاران هکتار از اراضی در آتش سوخته و ۱۰ هزار نفر آواره شده اند.

نیروهای آتش ‌نشان از آلمان، رومانی، یونان و فراتر از آن برای کمک به فرانسه و به منظور مقابله با شعله‌های در مناطق درگیر حاضر شدند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار جهان