کد مطلب: 6083
  تاریخ انتشار:  1399/01/25 - 14:09


امروز در خانه بمانید، تا فردا سفر کنید

سازمان جهانی گردشگری با ایجاد کمپین #فردا_سفر_کنید، خواستار مسئولیت پذیری بین المللی و مشترک در میان صنعت گردشگری در مواجهه با شیوع ویروس کرونا شد.

سازمان جهانی گردشگری با ایجاد کمپین #فردا_سفر_کنید، خواستار مسئولیت پذیری بین المللی و مشترک در میان صنعت گردشگری در مواجهه با شیوع ویروس کرونا شد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،
سازمان جهانی گردشگری هدف از ایجاد این کمپین با پیام "امروز در خانه بمانید تا بتوانید فردا سفر کنید" را کشف فرهنگ‌های گوناگون، تمرین اتحاد و احترام به یکدیگر، مراقبت از محیط زیست، تداوم یادگیری، توسعه و پایداری و ایجاد فرصت ها برای همگان اعلام کرده است.

هشتگ #فردا_سفر_کنید در واقع پاسخ سازمان جهانی گردشگری (WTO) به بحران کنونی است که به ارزشهای دیرینه این نهاد تاکید دارد. این کمپین تاثیر فراوانی در شبکه های اجتماعی داشته است و مورد استقبال تعداد روزافزونی از کشورها، مقاصد گردشگری، کمپانی های مرتبط با این حوزه، شهرها، رسانه ها و همچنین افراد از سراسر جهان قرار گرفته است.

کشورهایی چون آلمان، مراکش، مغولستان، عمان، اروگوئه و شهرهای بوگوتا، وین و ... تاکنون از این کمپین حمایت کرده اند.

سازمان جهانی گردشگری از ایجاد یک پلتفورم آنلاین نیز خبر داده که از طریق آن همه افراد و سازمان ها می توانند به این کمپین بپوندند ونظرات گوناگون و همچنین تصاویر و دیگر محتواهای صوتی و تصویری خود را رابطه با گردشگری و کرونا به اشتراک بگذارند.

«زوراب پولولیکاشویلی» دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در این باره گفت: گردشگری از دیرباز تاکنون خود را به عنوان یکی از محرکه های اصلی بهبود وضعیت بین المللی به اثبات رسانده است و ما نیز باید از همین امروز خود را برای ایجاد اساس و پایه مقاومت گردشگری در آینده آماده کنیم.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار گردشگری و میراث