کد مطلب: 20126
  تاریخ انتشار:  1401/02/01 - 12:34


راهکار بزرگ‌ترین گروه هتل‌داری جهان برای افزایش درآمد در پساکرونا

رادیسون مجموعه هتل‌های خود در چین و هند را تا سال ۲۰۲۵ به ترتیب ۱۲۰۰ هتل افزایش خواهد داد.

مدیر عامل گروه هتل رادیسون، امروز پنجشنبه گفت که در نظر دارد امسال ۱۵۰ هتل در آسیا و اقیانوسیه اضافه کند زیرا این گروه از سفر، گردشگری و بهبود اقتصادی در منطقه حمایت می‌کند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، رادیسون، یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های هتل‌داری جهان، در بحبوحه برنامه‌ای پنج ساله برای دوبرابر کردن املاک خود به ۳۲۰۰ هتل در ۱۲۰ کشور تا سال ۲۰۲۵ است. فدریکو گونزالس، مدیرعامل رادیسون به خبرنگاران گفت: به طور کلی، آسیا نقش مهمی در برنامه‌های تجاری آینده ما دارد.

رادیسون سال گذشته قراردادهایی را برای ایجاد ۲۰۰ هتل در سراسر جهان امضا کرد که از این تعداد ۱۳۷ هتل در آسیا و اقیانوسیه هستند و سه تا پنج سال زمان نیاز است تا هتل‌ها به مرحله بهره برداری برسد.

گونزالس اظهار کرد: رادیسون مجموعه هتل‌های خود در چین و هند را تا سال ۲۰۲۵ به ترتیب ۱۲۰۰ هتل افزایش خواهد داد.

او افزود که در سال جاری حدود ۱۵۰ قرارداد امضا خواهد شد اما اقدامات سختگیرانه کرونایی چین می‌تواند بر تکمیل هتل‌های جدید تاثیر بگذارد. در پایان برنامه توسعه شرکت، آسیاواقیانوسیه بیشتر اتاق‌های هتل رادیسون را به خود اختصاص خواهند داد؛ اگرچه بسیاری از درآمدها همچنان از اروپا خواهد بود.

گونزالس گفت که انتظار می‌رود تا سال آینده درآمد و سود به سطح قبل از همه‌گیری بازگردد زیرا محدودیت‌های بیماری کووید- ۱۹ در سراسر جهان برداشته شده است.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار گردشگری و میراث