کد مطلب: 19933
  تاریخ انتشار:  1400/12/17 - 12:28


درخواست رییس سازمان محیط زیست برای اجرای طرح گردشگری آشوراده با رعایت الزامات زیست‌محیطی

آیت الله رئیسی در جلسه ۱۵ اسفندماه سال جاری هیئت دولت نیز بر لزوم بررسی کارشناسی طرح، ظرف مدت ۱۰ روز در مراجع قانونی با رعایت ضوابط و مقررات تأکید کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست در پاسخ به درخواست رئیس جمهوری در سفر به استان گلستان در خصوص معطل ماندن طرح مصوب گردشگری آشوراده از دستگاه‌های اجرایی کشور خواست به‌سرعت با رعایت همه مسائل محیط زیستی به این مهم جامه عمل بپوشانند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،
علی سلاجقه در پاسخ به محتوای درخواست رئیس محترم جمهوری در سفر به استان گلستان اظهار کرد: با توجه به سفر اخیر آقای رییسی به استان گلستان و مطالبه مردم و جوامع محلی در خصوص معطل ماندن طرح مصوب گردشگری آشوراده که به‌شدت مورد پیگیری‌های به‌حق و به جد است، از دستگاه‌های اجرایی کشور بالأخص وزارت نیرو، وزارت راه و شهرسازی، وزارت جهاد کشاورزی خواستند به‌سرعت با رعایت همه مسائل محیط زیستی به این مهم جامه عمل بپوشانند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌ زیست، آیت الله رئیسی در جلسه ۱۵ اسفندماه سال جاری هیئت دولت نیز بر لزوم بررسی کارشناسی طرح، ظرف مدت ۱۰ روز در مراجع قانونی با رعایت ضوابط و مقررات تأکید کرد. پیرو این درخواست‌ها جلسات پیگیری توسط معاونت اجرائی رئیس‌جمهوری در حال برگزاری است.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار گردشگری و میراث