کد مطلب: 349
  تاریخ انتشار:  1392/04/06 - 18:28


مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر: رسانه ها برای جاده کمربندی نوشهر حاشیه سازی نکنند!

عملیات اجرایی طرح راه دسترسی مستقیم به بندرنوشهر بزودی آغاز می شود.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت: بزودی عملیات اجرایی طرح راه دسترسی مستقیم به بندر نوشهر در این شهرستان گردشگرپذیر آغاز می شود.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سیدعیسی هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه بررسی مشکلات و موانع اجرای طرح راه دسترسی مستقیم به بندر نوشهر افزود: دراین جلسه قرار شد که به مدت 10 روز از سوی مسوولان نهادهای مربوط برای علامت گذاری و ساخت دیوار نسبت به اجرای این طرح اقدام نموده و برای عملیاتی کردن هرچه زودترآن نیز بسترهای لازم را فراهم کنند.

وی ساخت راه دسترسی مستقیم به بندر نوشهر را جزو طرح های مصوب دور اول سفرهای استانی دولت دانست و اظهارداشت: به مدت سه سال این طرح درجلسات مختلف از جمله کمیسیون های زیربنایی دولت مطرح و براساس مطالعه و انجام کارشناسی از سوی کارشناسان و مشاوران نهادهای مربوط به طول انجامیده است که بدون هیچگونه آسیب جدی از قسمت شرقی باغ گیاه شناسی اجرا شود.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران، برقراری ارتباط میان بندرخشک واقع در حاشیه کمربندی با بندرنوشهر ، شتاب بخشی در فرآیند تخلیه و بارگیری کالا، رفع معضل ترافیک شهری، ساماندهی تریلرهای حامل بار در بندرخشک، رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال را از جمله اهداف اجرای این طرح بسیار مهم در این شهر معرفی کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران نیز نداشتن راه دسترسی مستقیم را به عنوان یکی از مشکلات و موانع اصلی فراروی استفاده بهینه از ظرفیت های بندر دانست و برای ساخت هرچه زودتر آن از مسوولان نهادهای مربوط خواستار همکاری بیش از پیش شد.

سیدنبی سیدپور، مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر نیز به ایرنا گفت: اجرای این طرح به طول حدود یکهزار و 800 متر بدون هیچگونه آسیب به گونه های نادر و ارزشمند باغ گیاه شناسی طبق مطالعات صورت گرفته با همکاری مسوولان ذیربط اجرا خواهد شد.
وی بندر نوشهر را یکی از قدیمی ترین و مهمترین بنادر شمال کشور معرفی کرد و گفت : هم اکنون سالانه میزان ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در این بندر حدود پنج میلیون تن است که با ساخت این راه دسترسی شاهد افزایش ظرفیت چندین برابر تخلیه و بارگیری کالا در این منطقه خواهیم بود.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از رسانه ها بویژه رسانه های ارتباطی جمعی خواست تا اخبار مربوط به اجرای این طرح را به نحو مطلوب و به دور از هرگونه حاشیه سازی انعکاس دهند.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

نظرات (1)
 دوست عزیز ، تصویر فوق متعلق به شهر ، بندر انزلی میباشد ...
شناسه: 1247
meraj marjani
27 اردیبهشت 1393 ساعت 02:22
0
0
ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط طبیعی