کد مطلب: 26952
  تاریخ انتشار:  1402/10/09 - 14:15


دستور رییس سازمان محیط زیست برای مطالعه درباره کم‌بارشی در سال جاری

رییس سازمان محیط زیست دستور داد با توجه به کم‌بارشی‌های سال جاری مطالعه دقیقی درباره تغییرات اقلیمی و کم بارشی انجام گیرد.

رییس سازمان محیط زیست دستور داد با توجه به کم‌بارشی‌های سال جاری مطالعه دقیقی درباره تغییرات اقلیمی و کم بارشی انجام گیرد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، پیرو حساسیت افکار عمومی در خصوص تغییرات اقلیمی و کم بارشی سال جاری و نیاز جدی به فعالیت پژوهشی و بررسی‌های تخصصی در این حوزه علی سلاجقه - رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست - از مجتبی ذوالجودی - معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست - که دارای سوابق گسترده در حوزه هواشناسی است، خواست تا با همکاری مرکز ملی تغییر اقلیم و پژوهشکده محیط زیست در مطالعه‌ای جامع و تخصصی علل کم‌بارشی‌ها را در سال اخیر بررسی کند.

با توجه به تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در رسانه های جمعی در روزهای اخیر همچنین مطابق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های مناسب در پاییز امسال و عدم تحقق این موضوع، معاونت محیط زیست دریایی موظف شد تا این مساله را با دقت و حساسیت بالای علمی بررسی کند. نتایج این موضوع بعد از بررسی جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع رسانه ها و مردم خواهد رسید.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری