کد مطلب: 1124
  تاریخ انتشار:  1392/10/26 - 17:05


حیدرزاده به جای ابتکار سخنران پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران + تکمیلی

مدیرکل محیط زیست استان تهران سخنران پیش‌خطبه‌های نماز جمعه 27 دی ماه شد.
download حیدرزاده در نماز جمعه

پس از آن که سخنرانی معصومه ابتکار در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران لغو شد، مدیرکل محیط زیست استان تهران سخنران پیش‌خطبه‌های نماز جمعه 27 دی ماه شد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، در حالی که قرار بود معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در آستانه آغاز هفته هوای پاک سخنران پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران باشد اعلام شد که این سخنرانی لغو شده است و محمد هادی حیدرزاده به جای وی سخنرانی می‌کند.
تشریح برنامه‌های هفته هوای پاک که با شعار "انرژی پاک مسوولیت اجتماعی" امسال برگزار می‌شود و درخواست از شهروندان برای مشارکت در کاهش آلودگی هوا و دستیابی به هوای پاک مهمترین محورهای سخنرانی روز جمعه مدیرکل محیط زیست استان تهران خواهد بود.

تکمیلی:
ستاد برگزاری نماز جمعه تهران با ارسال نمابری، از تغییر در برنامه نماز جمعه این هفته تهران خبر داد.
بر اساس نمابر جدید ستاد مرکزی نماز جمعه، علاوه بر آیت‌الله اراکی - دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی - که پیشتر نیز به عنوان سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اعلام شده بود، محمدهادی حیدرزاده - مدیرکل حفاظت محیط زیست تهران - نیز به مناسبت هفته هوای پاک و اهمیت آموزش‌های مردمی در جهت ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی سخنرانی خواهد کرد.
لازم به ذکر است در هر دو نمابر ستاد اقامه نماز جمعه نامی از معصومه ابتکار، رییس سازمان محیط زیست که گفته می شد سخنران پیش خطبه های نماز جمعه تهران است برده نشده بود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی