کد مطلب: 1003
  تاریخ انتشار:  1392/10/03 - 12:41


تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران ساعت 15 / اجرای طرح سراسری زوج و فرد فردا

تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه دستور کار جلسه امروز است.
download آلودگی هوای تهران

مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت:‌ جلسه کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران ساعت 15 امروز برگزار می‌شود.
دکتر محمدهادی حیدرزاده – دبیر و سخنگوی کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، با اشاره به اینکه اندازه‌گیری ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا نشان می‌دهد میانگین غلظت آلاینده‌ها نسبت به روز گذشته افزایش یافته است افزود: براین اساس میزان غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با 156 PSI در شرایط هشدار قرار دارد.
وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی افزود:‌ براین اساس روند پایداری جوی تا پایان هفته ادامه دارد و ناپایداری خفیفی نیز در روز چهارشنبه پیش‌بینی شده است که با توجه به غلظت آلاینده‌ها انتظار نمی‌رود موجب خروج پایتخت از شرایط هشدار شود.
دبیر و سخنگوی کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران در خصوص جلسه امروز گفت: در این جلسه موضوع تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه و وضعیت آلودگی هوا در چند روز آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی تاکید کرد: براساس مصوبه روز گذشته کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران طرح سراسری زوج و فرد از در منازل در روز چهارشنبه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری