کد مطلب: 992
  تاریخ انتشار:  1392/10/02 - 15:55


منطقه 22 به پیشواز فصل بهار می رود؛

ایجاد فضای سبز جدید با نمای دیواره سنگی در بزرگراههای منطقه 22

این عملیات با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری، کاهش آلودگی هوا و زیبایی منظر طی صورت گرفته است.
download بزرگراه شهید خرازی

به همت اداره فضای سبز حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه 22 ، حدود 3 هزار مترمربع فضای سبز جدید نمای جدیدی به بزرگراه شهید خرازی داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، حسین هادی بیگلو - معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: « این اقدام با توجه به مداومت منطقه بر گسترش فضای سبز و ایجاد زیبایی های بصری هرچه بیشتر با بهره گیری از توسعه آن با کاشت گونه های گیاهی متنوع صورت گرفته و طی آن ضلع شمال غرب تقاطع بزرگراه شهید خرازی و بزرگراه آزادگان به فضای سبز جدید با نمای دیوار سنگی مزین شد.»
وی افزود: « این عملیات با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری، کاهش آلودگی هوا و زیبایی منظر طی آذر ماه امسال صورت گرفته و در سطح منطقه طی فصول مختلف ادامه دار خواهد بود. منطقه 22 از جمله مناطقی است که گسترش فضای سبز را با بکارگیری شیوه های جدید کاشت و نگهداری در دستور کار دارد و این امر را جزو اولویتهای خود قرار داده است. »
گفتنی است برای اجرای این عملیات، گونه های گیاهی متنوعی چون آگاو، بربریس، پامپاس گراس، ژونی پروس صخره ای و معمولی همچنین شمشاد طلایی، کامیس پاریس توپی طلایی، کوتوناستر، کنف، یاس هلندی و یوکا در محدوده های نامبرده، کاشته شده است.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری