کد مطلب: 961
  تاریخ انتشار:  1392/09/26 - 10:21


معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

ایجاد فضای سبز آراد کوه کمک به محیط زیست شهری است

هدف مدیریت شهری تلطیف نمودن هوا است.
download آراد کوه

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: ایجاد 320هکتار درخت کاری طی 3 سال گذشته در مجتمع پردازش و دفع آراد کوه کمک شایان توجهی به محیط زیست شهری کرده است.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، سید محمدفیاض به شهرنوشت گفت: در ایجاد و توسعه فضای سبز آرادکوه محیط زیست مدنظر بوده است، افزود: هدف مدیریت شهری کاهش آثار سوء زیست محیطی و آلودگی های محیطی و در نهایت تلطیف نمودن هوا بوده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به ایجاد این محدوده به تفرجگاهی جنگلی تصریح کرد: این حرکت تاثیرات مثبتی را در منطقه کهریزک ایجاد خواهد کرد که به مرور زمان نتایج مثبت آن برای شهروندان قابل مشاهده خواهد بود.
وی در ادامه به انجام بیش از 320 هکتار درخت کاری، جنگل کاری و ایجاد فضای سبز در مجتمع آرادکوه در سال های 89،90 و91 اشاره کرد و یاد آور شد: پوشش گیاهی کاشته شده بیشتر شامل انواع درختان کاج تهران، کاج مشهد، اکالیپتوس، توت غیر مثمر، زیتون تلخ، خرزهره و سایر گونه های تزئینی است.
فیاض در پایان با بیان اینکه تا پایان سال 91 بیش از 320 هکتار از اراضی مجتمع آرادکوه به فضای سبز و جنگل کاری تبدیل شده است، اظهار کرد: تلاش می کنیم میزان فضای سبز مجتمع آرادکوه تا پایان سال 92 حداقل به 450هکتار برسد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری