کد مطلب: 956
  تاریخ انتشار:  1392/09/24 - 14:57


با برگزاری جلسه هماهنگی برای اجرای هرچه بهتر؛
منطقه 22 به استقبال دومین جشنواره مشکات رفت

جشنواره مشکات با هدف الگوسازی، معرفی ظرفیت های محلی و ارتقای حس مشارکت شهروندان برگزار شده است.
download جشنواره مشکات

جشنواره مشکات برای دومین سال متوالی در قطب تفریحی گردشگری تهران به اجرا در می آید تا ضمن الگو سازی و معرفی ظرفیتهای محلی، حس مشارکت شهروندان را در اداره شهر بالا ببرد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « جشنواره مشکات، جشنواره ای آموزشی است و با هدف الگوسازی، معرفی ظرفیت های محلی و ارتقای حس مشارکت شهروندان برای دومین سال متوالی برگزار می شود. این جشنواره مشکات در 12 موضوع در 374 محله از مناطق 22گانه تهران برگزار خواهد شد و در این راستا سراهای 9 گانه منطقه در حال جمع آوری آثار شهروندان هستند. »
وی افزود: « اداره آموزش و مشارکتهای شهروندی منطقه، نخستین نشست ستاد جشنواره مشکات را در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) با هدف تبیین و تشریح فعالیتهای اجرایی جشنواره مشکات در منطقه برگزار کرد. این جلسه همزمان با اجرای منطقه ای جشنواره مشکات و اطلاع رسانی های بعمل آمده در سطح محله ها، برگزار و طی آن فعالیتهای جشنواره مشکات منطقه توسط رئیس اداره آموزش های شهروندی، ارائه شد. مدیر کل اداره آموزش و مشارکتهای شهروندی شهرداری تهران، نیز در این نشست، به بیان مطالبی در خصوص جشنواره مشکات و محورهای 12گانه آن همچنین لزوم همکاری سازمانها و حوزه های ستادی، برداشتن گامهای موثر در بحث آموزشهای شهروندی و تبدیل موضوعات آموزش های شهروندی به باور عمومی را یکی از وظایف اصلی در این راه دانست. »
این نشست با حضور رفیع، مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، معاونان و مدیران اداره کل، نوری قائم مقام شهردار منطقه، معاونان و روسای حوزه های مختلف شهرداری منطقه ( اعضای شورای عمومی ستاد منطقه ای جشنواره) همچنین رئیس اداره آموزش های شهروندی، مدیران ادارات اجتماعی نواحی، مدیران محله های 9گانه و مسئولان خانه های علم و زندگی برگزار شد.
گفتنی است طبق اعلام شهردار منطقه 22، از اول دی ماه امسال "آموزش های شهروندی" به عنوان یک سرفصل آموزشی در مدارس منتخب منطقه توسط شهردار منطقه و معاونان ارائه خواهد شد.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری