کد مطلب: 945
  تاریخ انتشار:  1392/09/23 - 10:15


مخازن ویژه برف روبی در معابر شمال تهران نصب شد

مخازن زردرنگ ، فلزی ،قابل حمل و حاوی کیسه های شن نیز در سطح معابر جانمایی شده است.
download مخازن زرد

شهرداری منطقه 3 تهران برای نخستین بار اقدام به نصب مخازن قابل حمل ویژه برف روبی در معابر این منطقه کرده است .
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، رضا مددی - معاون اموری شهری و فضای سبز این منطقه گفت : مخازن زردرنگ ، فلزی ،قابل حمل و حاوی کیسه های شن نیز در سطح معابر جانمایی شده است که در مواقع ضروری، شهروندان می توانند از آن استفاده کنند.
مددی به ارائه گزارشی از فعالیت سایت های برف روبی منطقه پرداخت و گفت : در حال حاضر علاوه بر سایت مرکزی، 6 سایت برف روبی در نواحی 6 گانه و 3 سایت نیز در خیابان های عرفی شیرازی ، ملاصدرا و خیابان ناهید راه اندازی شده است .
مددی در خصوص اقدامات انجام شده گفت : به منظور اجرای تمهیدات لازم در زمان بارش برف و جلوگیری از انسداد معابر و بزرگراهها ، 25 هزار کیسه شن، 22 عدد تیغه بر ف روب و 205 نفر نیروی انسانی پیش بینی شده است .
وی در ادامه با اشاره به اینکه سایت های برف روبی منطقه فعال شده است و تمامی بزرگراههای شمالی ،شرقی و غربی محدوده منطقه را تحت پوشش قرار می دهد.
گفتنی است مهندس فخرالدین سلیمانی شهردار منطقه 3 به همراه قائم مقام ،معاون امور شهری و فضای سبز منطقه از امکانات و تجهیزات سایت مرکزی برف روبی این منطقه واقع در تقاطع بزرگراه شهید همت و شهید حقانی بازدید کردند.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری