کد مطلب: 939
  تاریخ انتشار:  1392/09/20 - 13:32


شهردار منطقه 9 خبر داد:

برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره شکوفا در پهنه جنوبی آزادی

محلات مهرآباد جنوبی و امامزاده عبدالله (ع) در پرتال محلات شهر تهران عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
download جشنواره مشکات

شهردار منطقه 9 از برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره مشکات در مرکز آموزشهای شهید حیدری خبر داد و گفت: محلات امامزاده عبدالله (ع) و مهرآباد جنوبی در راستای راه اندازی ساب پرتال محلات حائز عناوین برتر شده اند.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، مهندس سیدعلیرضا حسینی در این خصوص اظهار داشت: جشنواره شکوفا به منظور غنی سازی ارزش‌های اجتماعی موجود در جامعه و متناسب با ابعاد ارزشی محله‌ ای در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: این جشنواره مجموعه ای از جشنواره های چندگانه با موضوع فناوری اطلاعات بوده و نام آن برگرفته از "شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات" است.
مهندس حسینی افزود: جشنواره شکوفا در قالب بازی های رایانه ای ، وبلاگ نویسی ، برنامه نویسی موبایل ، توسعه مهارت های رایانه ای ، طراحان گرافیکی ، رسانه های دیجیتال ، کانون روباتیک و با هدف رضایت مندی شهروندان از طریق ارائه خدمات آموزشی ، فرهنگی و ... در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه ای دیجیتال برگزار شد.
وی ادامه داد: ارتقا آگاهی های عمومی در زمینه فرصت ها و تهدیدات فناوری های جدید ارتباطی ، کارآمدی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات جهت شهروندان محله ، ارائه خدمات الکترونیک با محوریت محله های شهر تهران ، ارزیابی دقیق و شفاف فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات در قالب مدیریت محله ، ایجاد نظام پاسخگویی مبتنی بر ارزیابی و رتبه بندی فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی ، تشویق ارائه دهندگان خدمات الکترونیک و جذب و ارائه راهکارهای اجرایی شهر دیجیتال و جذب شهروندان از طریق برنامه های مبتنی بر فرهنگ الکترونیک محور از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
شهردار منطقه 9 با اشاره به موفقیت های کسب شده در اولین دوره جشنواره شکوفا ، گفت: سال گذشته ، منطقه موفق به کسب مقام نخست در زمینه وبلاگ نویسی و مقام سوم در زمینه روباتیک و طراحان گرافیک شد.
وی اضافه کرد: دومین دوره جشنواره شکوفا نیز با کسب مقام نخست محله مهرآباد جنوبی و مقام سوم محله امامزاده عبدالله (ع) در زمینه پرتال محلات شهر تهران همراه شد.
گفتنی است در این مراسم علاوه بر مهندس حسینی شهردار منطقه 9 و مسئولان حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه ، دکتر تیمورنژاد مدیرکل اداره برنامه ریزی و کنترل عملکرد معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، مهندس سیرتی دبیر دومین دوره جشنواره شکوفا ، مدیر فرهنگی و هنری منطقه 9 ، رئیس آموزش و پرورش منطقه ، مدیران محلات و دبیران شورایاری محلات 8 گانه حضور داشتند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری