کد مطلب: 917
  تاریخ انتشار:  1392/09/16 - 14:39


دومین دوره ی مجموعه جشنواره مشکات 2 در منطقه 13 در حال اجراست

اهداف کلی جشنواره در تقویت و گسترش انگیزه‌های مشارکت جویی در میان شهروندان و کشف و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندهای گوناگون شهروندان است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه 13 از برگزاری دومین دوره ی مجموعه جشنواره مشکات خبر داد و افزود: با آماده سازی ، توجیه و هماهنگی دست اندرکاران از سطح محله تا سازمان های مسئول و مدیران مناطق ، فراخوان و تبلیغات جشنواره آغاز شده و جذب و گرد آوری آثار توسط سراهای محلات صورت می گیرد.
به گزارش سایت خبری محیطزیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، عباس رزاقی با اشاره به اهداف کلی جشنواره در تقویت و گسترش انگیزه‌های مشارکت جویی در میان شهروندان و کشف و معرفی ظرفیت ها و توانمندهای گوناگون شهروندان ساکن در محلات و ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی در باره مهم ترین مسائل تصریح کرد: فرایند عمومی فعالیت ها شامل مراحل طراحی و برنامه ریزی، آماده سازی، توجیه و هماهنگی سپری شده و فراخوان و اطلاع رسانی و گرد آوری آثار در حال اجراست و در مراحل بعدی ارزیابی ، تفکیک و داوری جشن های اعلام برندگان و اهدای جوایز و در پایان ارزیابی و بهره گیر از آثار صورت می گیرد.
وی با اشاره به تشکیل دبیر خانه ستاد منطقه ای جشنواره مشکات در منطقه 13 تصریح کرد: دبیر خانه ستاد منطقه ای جشنواره مشکات نقش رابط اداری با محلات را داشته و ارسال آثار به دبیر خانه های موضوعی را ایفا می کند.
معاون شهردار منطقه 13 با اشاره به 12 محور جشنواره با عناوین محیط زیست شهری ، فرهنگ ترافیک ، پسماند و پاکیزگی محله ، اتوبوس و حمل و نقل عمومی ، سبک زندگی و الگوی مصرف و.. خاظر نشان کرد: این آثار در قالب های مختلف شامل نقاشی ، داستان کوتاه ، خاطره نویسی ، عکاسی ، تصویر برداری، کاریکاتور ، پوستر و در سه گروه سنی کودک ، نوجوان و بزرگسال تا پایان آذر ماه جمع آوری و در ادامه تفکیک و داوری می شود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری