کد مطلب: 915
  تاریخ انتشار:  1392/09/16 - 14:31


همزمان با نخستین بارش برف پائیزی اعلام شد:

آماده باش مدیریت شهری منطقه 20 در نقاط برفگیر شهری و روستایی

استفاده از حمل و نقل عمومی بهترین گزینه در شرایط بارندگی است.

شهردار منطقه 20 تهران ازآماده باش شبانه روزی تیم های اجرایی خدمات شهری در 71 محل برف گیر احتمالی داخل محدوده شهری و روستاهای حریم شهرری خبرداد.
به گزارش سایت خبری محیطزیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، منصور کتانباف با اشاره به این خبر گفت: 6 ستاد برف روبی مجهز به امکانات و تجهیزات مکانیزه در خیابان شهید رجایی، بزرگراه شهید آوینی، میدان شهدای شاملو، خیابان دهخدا، جاده ورامین و روستای غنی آباد مسقر شده و آماده ارائه خدمات به شهروندان و بازگشایی مسیرهای عبوری، در صورت بارش برف در این منطقه است.
کتانباف به وسعت منطقه 20 اشاره کرد و افزود: بر اساس مطالعات کارشناسان و بازدید های میدانی، 71 محل احتمالی برف گیر، در داخل محدوده شهری و روستاهای حریم شهرری شناسایی شده است که تمهیدات لازم در خصوص دسترسی به تجهیزات و امکانات مورد نیاز نظیر گریدر، بابکت، شن پاش، لودر، کامیون و نیروی انسانی برای ارائه خدمات در این محل ها پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه مخازن شن در محورهای کلیدی منطقه 20 برای استفاده شهروندان تعبیه شده خاطرنشان کرد: دپوی شن در خیابان های شهید رجایی، ورامین، جوانمرد قصاب، ضلع شمال بلوار قدس، روستای غنی آباد و میادین حسن زاده و شهدای شاملواز دیگر تمهیداتی است که مدیریت شهری برای مهار هر گونه پیش آمد احتمالی در زمان بارش برف در نظرگرفته است.
استفاده از حمل و نقل عمومی بهترین گزینه در شرایط بارندگی شهردار منطقه 20 تهران بهترین گزینه را برای تردد شهروندان در شرایط بارندگی های اخیر حمل و نقل عمومی برشمرد و تصریح کرد: تقویت پایانه های حمل و نقل عمومی، افزایش ساعات کاری و نظارت بیشتر بر این ناوگان از اقداماتی بوده که برای ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان انجام شده است.
کتانباف در ادامه به تداوم بارندگی های شب گذشته و تمهیدات مدیریت شهری در نواحی هفتگانه منطقه 20 نیز اشاره کرد و افزود: با تلاش شبانه روزی تیم های اجرایی شاهد نقاط آبگیر در منطقه نبوده ایم و تنها چند مورد آب ماندگی داشتیم که با استقرار عامل ثابت نسبت به هدایت آن به شبکه انهار اقدام شد.
شهردار منطقه 20 تهران در پایان یادآور شد: تیم های اجرایی خدمات شهری این منطقه تمام وقت آماده خدمات رسانی هستند و شهروندان می توانند با مراجعه به ستادهای برف روبی، شهرداری نواحی هفتگانه و محل های دپوی مخازن شن از این خدمات بهره بگیرند و یا با تماس با شماره 137 نسبت به اعلام آب ماندگی احتمالی اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری