کد مطلب: 914
  تاریخ انتشار:  1392/09/16 - 14:25


عملیات برف روبی درمعابر شهری و بزرگراهی شمال تهران انجام شد

در هر ناحیه یک سایت ثابت و چند سایت سیار در نظر گرفته شده است.
download 20131207143002-10225389.jpg

به منظور خدمات رسانی به موقع و پاکسازی سریع معابر شهری و بزرگراهی همزمان با بارش اولین برف، عملیات برف روبی با به کارگیری کلیه تجهیزات و ماشین آلات برف روب در شمال تهران انجام شد.
به گزارش سایت خبری محیطزیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، مهندس مجید نوربخش - معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : بارش برف از سحرگاه روز پنج شنبه 14 آذر ماه در شمال تهران شدت گرفت که با پیش بینی های انجام شده توسط ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک ،نقاط حساس به خصوص در ارتفاعات شمال تهران از جمله شهرک های قائم و شهید محلاتی ، قبل از شروع بارش شناسایی و با استقرار کلیه تجهیزات و ماشین آلات برف روب در این نقاط و انجام عملیات شن پاشی، مشکلی در معابر اصلی و فرعی منطقه ایجاد نشد.
وی فزود: ستاد برفروبی با به کار گیری کلیه ماشین آلات سبک و سنگین ، نیروهای انسانی و ... در سطح منطقه آماده باش است تا با انجام عملیات مورد نیاز از لغزنده شدن معابر منطقه جلوگیری نماید.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک از فعالیت همزمان 14 سایت اصلی ، مرکزی و بزرگراهی به منظور پخش شن مخصوص در سطح منطقه خبر داد و تصریح کرد : در هر ناحیه یک سایت ثابت و چند سایت سیار در نظر گرفته شده که با توجه به بافت جغرافیایی نواحی و مناطق کوهستانی امکانات متفاوتی را ارائه می دهند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری