کد مطلب: 901
  تاریخ انتشار:  1392/09/13 - 16:00


بررسی آلودگی هوای تهران و بودجه شهرداری در نشست نمایندگان تهران با قالیباف

قالیباف معتقد است بودجه‌ عمرانی در کشور وضعیت مناسبی ندارد و دولت با کمبود بودجه‌های عمرانی مواجه است.

شهردار تهران امروز با حضور در جلسه مجمع نمایندگان تهران خواستار افزایش بودجه شهرداری شد.
به گزارش سایت خبری محیطزیست ایران (IENA)،حسین نجابت به ایسنا گفت: شهردار تهران به همراه تعدادی از همکاران خود در جلسه امروز مجمع حاضر شدند و مسائل کلان کشور با ایشان مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: آلودگی هوای تهران، حمل و نقل عمومی و وضعیت مراجعین به شهرداری‌ها از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: دکتر قالیباف در قالب پاسخ به سوالات نمایندگان به فعالیت‌های انجام شده در دوره‌های قبل شهرداری و برنامه‌ریزی‌های اخیر خود اشاره کردند.
نجابت در پاسخ به این سوال که آیا مجمع نمایندگان جلسه دیگری نیز با مسئولین شهرداری تهران خواهد داشت یا خیر؟ گفت: آقای قالیباف اعتقاد داشتند فعالیت‌هایی که در حوزه‌های مختلف شهری در تهران صورت گرفته نیاز به جلسه‌ای دارد که معاونین مربوطه با نمایندگان تهران به همفکری بنشینند و از نمایندگان دعوت کردند در جلسه‌ دیگری در مجلس و یا در شهرداری این تبادل نظر اتفاق بیفتد.
وی افزود: بنا شد در جلسه دیگری فعالیت‌های شهرداری را در قالب برنامه‌های مصوب شوراهای شهر توضیح دهند.
نماینده مردم تهران در مجلس همچنین با بیان اینکه بحث بودجه شهرداری در این جلسه نیز مطرح شد، تصریح کرد:‌ آقای قالیباف معتقدند بودجه‌ عمرانی در کشور وضعیت مناسبی ندارد و دولت با کمبود بودجه‌های عمرانی مواجه است و نباید شهرداری را در این معرکه رها کرد.
نجابت یادآور شد: ایشان درخواست داشتند برای کارهای اصلی شهرداری که عمده‌ترین آن حمل و نقل و بخصوص مترو و آلودگی هوا است باید چاره‌اندیشی شود.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری