کد مطلب: 900
  تاریخ انتشار:  1392/09/13 - 12:34


اعلام آمادگی ستاد اجرایی فرمان امام برای واگذاری اراضی پارک ملی بوجاق به محیط زیست

کاربری زمین‌های مذکور به صورت گردشگری پیش‌بینی شده است.

ستاد اجرایی فرمان امام برای واگذاری بخشی از اراضی پارک ملی بوجاق که در اختیار این ستاد است به سازمان حفاظت محیط زیست اعلام آمادگی کرد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص اخبار منتشر شده در زمینه مزایده بخشی از اراضی پارک ملی بوجاق اعلام کرد:«ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مالک شش دانگ دو قطعه زمین به پلاک‌های ثبتی 207/3710 و 207 از سال 1383 می‌باشد. از سوی دیگر حسب اعلام شهرداری منطقه، کاربری زمین‌های مذکور به صورت گردشگری پیش‌بینی شده است.
از سوی دیگر برای تغییر کاربری زمین‌های مزبور هیچ‌گونه اقدامی از سوی ستاد صورت نپذیرفته است و فروش اراضی موصوف ممنوع نبوده و فروشنده با اطلاع از مقررات حاکم بر نوع کاربری ملک و در نظر داشتن محدودیت‌های حاکم بر آن، ملک را در مزایده عرضه می‌نماید و خریدار موظف است کلیه مقررات این گونه املاک را تحت نظارت دستگاه‌های ذیربط رعایت نماید. ضمنا فروش ملک مجوزی برای تغییر کاربری نمی‌باشد.
در پایان ستاد آماده است در صورت تقاضای مسئولان سازمان محیط زیست این ملک را در صورت برخورداری از اهمیمت زیست محیطی در لیست املاک مشمول توافق با دولت قرار داده و مطابق مقررات آن را جهت بهره‌برداری به دولت (سازمان محیط‌زیست) واگذار نماید.»

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط طبیعی