کد مطلب: 899
  تاریخ انتشار:  1392/09/13 - 13:07


معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

فعالیت اکیپ های ویژه در مناطق 22گانه شهر/ بارش باران مشکلی را در سطح پایتخت ایجاد نکرده است

نیروهای خدمات شهری تمامی مناطق در آماده‌باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با تشکیل اکیپ های ویژه در سطح مناطق 22گانه مشکلی درخصوص بارش باران و آب گرفتگی تاکنون نداشته ایم.
به گزارش سایت خبری محیطزیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، مجتبی‌عبدالهی با بیان اینکه بارش باران از شب گذشته مشکلی را در معابر و خیابان ها ایجاد نکرده است، اظهار کرد: با شناسایی معابری که امکان آب گرفتگی در آنها وجود داشت، آب گرفتگی ها را رفع کرده ایم.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه هنوز گزارشی از آبگرفتگی دریافت نکرده ایم،افزود: نیروهای خدمات شهری تمامی مناطق در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن اقدام کنند.
وی اضافه کرد: شهرداری‌های مناطق با حضور در مکان‌هایی که سابقه آبگرفتگی در آنها وجود داشته، به لایروبی انهار و جوی ها پرداخته اند.
عبدالهی درباره ریختن زباله در جوی های خیابان ها که عمده دلیل آب گرفتگی معابر است، خاطر نشان کرد: اگر شهروندان از ریختن زباله در انهار خودداری کنند، بالطبع آب گرفتگی هم کمتر خواهیم داشت.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچنین ادامه داد: اگر در خیابانی آب‌گرفتگی جزیی مشاهده شده، به دلیل ریختن زباله در کانال بوده که اگر شهروندان و مغازه داران از ریختن زباله در معابر خودداری کنند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
وی دلیل دیگر آب گرفتگی را شیب معابرعنوان کرد و ادامه داد: این موضوع باعث جمع‌شدن آب در یک نقطه از خیابان یا پیاده‌روها می‌شد که با ترمیم آنها، تلاش کردیم تا مشکلات آب گرفتگی به حداقل برسد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری