کد مطلب: 897
  تاریخ انتشار:  1392/09/13 - 12:26


معاون شهردار منطقه 9 خبر داد:

آماده باش کامل ستاد برف روبی در پهنه جنوبی آزادی

مخازن زرد رنگ در سطح منطقه قرار داده شده اند تا در زمان بارش برف شهروندان بتوانند از آنها استفاده کنند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 تهران از آماده باش کامل ستاد برف روبی منطقه در سرتاسر محدوده خبر داد و گفت: در آستانه فصل زمستان 10 سایت برف روبی در سطح منطقه راه اندازی می شود.
به گزارش سایت خبری محیطزیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، علی اکبر کریمی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور آمادگی در برابر بارش برف و یخ زدگی معابر، 2 سایت اصلی و 8 سایت فرعی برف روبی در منطقه راه اندازی خواهد شد که در سطح محدوده مستقر می شوند.
وی با اشاره به اینکه در ستادها امکانات مناسب مانند کیسه های شن، پارو، وسایل برف روبی وجود دارد تصریح کرد: در ستاد مرکزی علاوه بر تجهیزات، نیروهای کارگری هم حضور دارند و درصورت لزوم به بخش های مختلف اعزام می شوند.
کریمی پور افزود: علاوه بر شن ها و نمک های موجود در ستادهای ذکر شده ، مخازن زرد رنگ در سطح منطقه قرار داده شده اند تا در زمان بارش برف شهروندان بتوانند از آنها استفاده کنند.
وی درباره چگونگی جانمایی سایت ها و مخازن، افزود: پس از بررسی ها و شناسایی نقاط حساس منطقه مخازن در حاشیه معابر جانمایی می شود که در این زمینه می‌توان به محدوده های بزرگراه‌ها ، معابر اصلی و فرعی اشاره کرد.
معاون شهردار منطقه 9 ادامه داد: از نقاط شاخص منطقه جهت استقرار سایت های برف روبی می توان به میادین آزادی و فتح در ورودی غربی تهران اشاره کرد که بطور قطع در دستور کار قرار می گیرد.
وی در پایان به دیگر اقدامات منطقه و استقرار تجهیزات لازم و ماشین آلات سنگین در زمینه برف روبی اشاره کرد و گفت: در ایام بارش نزولات جوی ، با آمادگی کامل به خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان پرداخته و ساماندهی مسیر تردد آنان در سطح معابر منطقه در اولویت برنامه ها قرار می گیرد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری