کد مطلب: 881
  تاریخ انتشار:  1392/09/09 - 18:11


ستادهای برف روبی پهنه شمال غربی تهران فعال شدند

این اقدام بمنظور ارائه خدمات مطلوبتر صورت گرفته است.
download برف‌روبی

با استقرار ستادهای برف روبی مجهز در محدوده شمال غربی پایتخت، منطقه 22 به استقبال زمستانی پر بارش می رود.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از شهرنوشت، این اقدام طبق هر سال و بمنظور ارائه خدمات مطلوبتر صورت گرفته و ستادهای برف روبی مستقر در منطقه با آمادگی کامل، واکنش مناسب را در شرایط اضطراری خواهند داشت.
حسین مرادی - شهردار منطقه 22 در این باره گفت: « با تشکیل ستادهای برف روبی و برپایی 8 سایت مرکزی، بزرگراهی، مکانیزه ، اصلی و فرعی نواحی و تجهیز آنها همچنین استقرار حدود 150 نفر نیروی انسانی در آنها، پیش بینی می شود امسال نیز همچون سالهای پیش، بارش برف تاثیری در تردد شهروندان در معابر شهری نداشته باشد.»
به گفته شهردار منطقه 22 ، با برنامه‌ریزی دقیق و پیش بینی‌های صورت گرفته، تفویض اختیارات و صدور احکام لازم برای اعضای ستادهای برف روبی همچنین جانمایی و نصب مخازن زرد رنگ شن و نمک در محلهای حساس و نقاط برف گیر، ستادهای برف روبی منطقه به پیشواز زمستان و روزهای برفی رفته اند.
وی افزود: « آموزش کارگران برف روب و پهنه بندی و اولویت بندی معابر همچنین با بکارگیری ادواتی چون گریدر ، کامیون ، لودر ، بابکت ، خاور برای شیفت های مختلف همچنین لودر کامیون صرفاً برای شیفت شب آمادگی اقداماتی است که در این خصوص صورت گرفته است. »
گفتنی است ماشین آلات و ادوات اشاره شده در مواقع غیر بارش در اختیار نواحی چهارگانه قرار خواهند گرفت تا در عملیات تسطیح و پاکسازی زمین های بایر، امور عمرانی و ... مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری