کد مطلب: 831
  تاریخ انتشار:  1392/09/04 - 14:49


بوستان مدرس در منطقه 7 با طراحی مدرن بازسازی می‌شود

بازسازی این بوستان تا پایان سال به اتمام می رسد.

رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 7 از بازسازی بوستان مدرس در این منطقه خبر داد.
 به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از تهران سما، رمضانخانی با اعلام این مطلب گفت: بوستان مدرس سه هزار مترمربع مساحت دارد و تا کنون برای احداث خط سه مترو در اختیار شرکت بهره برداری مترو بود اما دوباره در اختیار منطقه قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این بوستان در تقاطع بزرگراه مدرس و ضلع جنوب خیابان شهید بهشتی واقع شده است، تصریح کرد: در نظر داریم این بوستان را با طراحی مدرن بازسازی کنیم. براین اساس یک آبنمای پلکانی با نورپردازی ویژه در این بوستان احداث خواهد شد که از جنوب به شمال این بزرگراه این آبنما دیده می شود.
به گفته رئیس اداره فضای سبز منطقه 7 بازسازی این بوستان تا پایان سال به اتمام می رسد.
وی تاکید کرد: تعویض 276 پایه چراغ بوستان آزادگان از دیگر اقداماتی است که توسط این اداره برای رفع کمبود روشنایی این بوستان انجام می شود.
رمضانخانی اظهار داشت: بوستان آزادگان 8 هکتار مساحت دارد و کار تعویض پایه چراغهای آن تا اواسط آذر به اتمام خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه همواره با اجرای طرحهای متنوع و مختلف در حوزه ارتقا زیباسازی و افزایش سرانه فضای سبز برای جلب رضایت شهروندان منطقه گام های عمده و اساسی برداشته است، گفت: بهسازی و زیباسازی منظر شهری، بازسازی معابر بوستان و قطعات فضای سبز سطح محدوده در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.
به گفته رئیس اداره فضای سبز منطقه 7، مساحت کل بوستانهای سطح منطقه 267 هزار و 461 متر مربع بوده و مساحت فضای سبز منطقه نیز یک میلیون و 216 هزار و 732 مترمربع است. همچنین بوستان شهد نیاکی با 31 هزار و 317، بوستان آزادگان با 88 هزار و 617 مترمربع و پارک موزه قصر با 19هزار و 418 مترمربع از جمله بوستانهای وسیع این منطقه هستند.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری