کد مطلب: 800
  تاریخ انتشار:  1392/09/01 - 15:35


معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

استفاده از نمک اشباع شده برای یخ‌زدایی/مراقبت ویژه از فضای سبز در جریان امر یخ‌زدایی پایتخت

در یخبندان های سال جاری از نمک اشباع شده برای یخ زدایی استفاده خواهد شد تا خسارت کمتری داشته باشد.
download برف‌روبی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که ستاد برف روبی شهر از 15 آبان در حالت آماده باش قرار دارد گفت :‌ در یخبندان های سال جاری از نمک اشباع شده برای یخ زدایی استفاده خواهد شد تا خسارت کمتری به دنبال داشته باشد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از تهران سما، مهندس مجتبی عبدالهی افزود: ستاد برف روبی شهرداری همچنین از شن مخصوص با دانه بندی مناسب و استاندارد نیز برای یخ زدایی معابر استفاده می کند البته به کارگیری شن مخصوص و مواد یخ زدا بر اساس محدوده جغرافیایی و همچنین شدت و میزان بارشی خواهد بود که از سوی سازمان هواشناسی اعلام می شود.
وی هم چنین به مساله عدم آسیب رسی به آسفالت معابر در جریان یخ زدایی اشاره کرد و گفت : معاونت خدمات شهری همچنین از نظرات تخصصی حوزه فنی و عمرانی نیز بهره مند خواهد شد تا کمترین آسیب به روکش آسفالت معابر وارد شود.
معاون خدمات شهری شهرداری در خصوص حفظ فضای سبز در جریان امر یخ زدایی نیز خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات شهری و ستاد برف روبی تمامی دقت خود را به کار خواهند برد تا شن و نمک مخصوص در فضای سبز ریخته نشود ، معاونت خدمات شهری نیز این موضوع را به دقت بررسی و کنترل خواهد کرد.
عبدالهی خاطرنشان کرد : ستادهای برف روبی در تمامی 22 منطقه فعال و به امکاناتی همچون گریدر، خودروهای محلول پاش، خودروهای شن پاش، تیغه برف روب، شن مخصوص، مخازن دپوی شن و نیروی انسانی تجهیز شده‌اند . ستادها تا پایان زمستان در حالت آماده باش به سر خواهند برد.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری