کد مطلب: 757
  تاریخ انتشار:  1392/08/27 - 14:53


معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

جدیت شهرداری تهران برای فرهنگسازی کاهش تولید زباله و تفکیک آن

هم اکنون زباله بعضی محلات روزی 3 تا 4 مرتبه تخلیه می‌شود.
download تفکیک زباله

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که برنامه ها و اقدامات لازم برای فرهنگ سازی بیشتر در زمینه تفکیک زباله از مبدا تعیین شده و آماده است گفت : شهرداری دراین دوره با جدیت بیشتر در حوزه فرهنگ سازی کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدا عمل خواهد کرد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، به نقل از تهران سما، مهندس مجتبی عبدالهی افزود : تفکیک از مبدا نیازمند کاری عمیق و فرهنگ سازی است وطی چند ماه حل نمی شود . طی سالهای گذشته شهرداری اقدامات بسیاری دراین خصوص انجام داده اما دراین دوره با جدیت بیشتری کار را دنبال خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته ، در حال حاضر وضعیت بسیار بهتری نسبت به قبل داریم افزود : مطالعات لازم برای بهترشدن وضعیت تفکیک از مبدا انجام شده ،هم اکنون می دانیم در کجا قرار داریم و به کجا می خواهیم برسیم ، تمامی برنامه ها و اقدامات مورد نیاز نیز تعیین شده و به کار اشراف داریم و آن را اجرایی خواهیم کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری خاطرنشان ساخت : نگاهمان این است که بتوانیم در کنار تفکیک زباله بر روی مساله کاهش تولید زباله نیز که موضوع بسیار مهمی است کار فرهنگی کنیم . میزان تولید زباله در تهران بسیار زیاد است و هم اکنون زباله بعضی محلات را روزی 3 تا 4 مرتبه تخلیه می کنیم.
عبدالهی به نقش شهروندان در امر کاهش تولید زباله و تفکیک آن اشاره کرد و گفت : به طور حتم شورایاری ها و معتمدان محل می توانند در اینخصوص به ما کمک کنند .این افراد همگی اثر گذارند و با کمک آنها می توانیم این کار مهم و عظیم را انجام دهیم.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری