کد مطلب: 753
  تاریخ انتشار:  1392/08/27 - 07:51


طرح زوج و فرد از در منازل از صبح امروز لغو شد / پیشنهاد دائمی شدن این طرح به شورای عالی ترافیک رفت

پیشنهاد دائمی شدن طرح سراسری زوج و فرد از در منازل تا پایان سال به شورای عالی ترافیک ارائه شده است.

سخنگوی کمیته هماهنگی ونظارت مواقع اضطراری آلودگی هوای تهران از لغو طرح زوج و فرد از در منازل از صبح امروز خبر داد.
دکتر محمد هادی حیدرزاده - مدیر کل محیط زیست استان تهران در گفت و گو با سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، با تقدیر از همکاری خوب شهروندان برای اجرای طرح سراسری زوج و فرد در پایتخت گفت:‌براساس تصمیم کمیته هماهنگی و نظارت مواقع اضطراری آلوددگی هوای تهران و با توجه به بارش باران و کاهش غلظت آلاینده‌ هوای پایتخت طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از صبح امروز لغو شد. وی تاکید کرد برابر تصمیم اتخاذ شده این طرح در صورتی که هوای تهران مجددا در شرایط هشدار قرار گیرد با هماهنگی کمیته به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پیشنهاد دائمی شدن طرح سراسری زوج و فرد از در منازل تا پایان سال به شورای عالی ترافیک ارائه شده است تاکید کرد: این طرح در جلسه روز چهارشنبه‌ی شورای عالی ترافیک مطرح و در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.
سردار حسین رحیمی – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز در این خصوص به سایت خبری محیط زیست ایران گفت: اجرای طرح سراسری زوج و فرد از در منازل از صبح امروز در پایتخت متوقف شده و ماموران پلیس این طرح را تنها در محدوده‌ی قبلی مصوب شورای عالی ترافیک کشور اجرا می‌کند.
وی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان در روز گذشته برای اجرای طرح سراسری زوج و فرد گفت:‌ برابر اعلام قبلی پلیس این طرح در هفته‌ی جاری تنها در روز یکشنبه اجرا شده و در روز شنبه به صورت سراسری به مرحله اجرا گذاشته نشده است.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری