کد مطلب: 750
  تاریخ انتشار:  1392/08/26 - 18:27


انتقاد فراکسیون محیط زیست از عدم عضویت مجلس در کمیته مبارزه با آلودگی هوا

معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و تعدادی از وزرای مربوط به بحث آلودگی هوا در جلسه هفته آینده مجلس حضور می‌یابند.
download آلودگی هوای تهران

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و تعدادی از وزرای مربوط به بحث آلودگی هوا در جلسه هفته آینده مجلس خبر داد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، موید حسینی صدر به ایسنا گفت:‌ جلسه‌ای که قرار است تشکیل شود هفته آینده خواهد بود تا بتوانیم مشکلات مربوط به آلودگی هوا را بررسی کنیم.
او ادامه داد: یکی از انتقاداتی که ما داریم مربوط به عدم عضویت مجلس در کمیته‌ای است که برای آلودگی هوا تشکیل شده که برای عضویت در این کارگروه هنوز از مجلس دعوت نشده است.
موید حسینی تاکید کرد: در صورت حضور رئیس سازمان محیط زیست حتما در این مورد صحبت می‌کنیم و انتظار داریم به این مساله رسیدگی شود.

کمیسیون کشاورزی 9 ماده دیگر از طرح مبارزه با آلودگی هوا را هم تصویب کرد

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود به بررسی طرح مبارزه با آلودگی هوا و الزام دولت در حمایت از استان‌هایی که مورد هجوم قرار گرفته‌اند، پرداخت و 9 ماده دیگر از این طرح را تصویب کرد.
هدایت‌الله میرمرادزهی عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی افزود: در جلسه امروز از مواد 19 تا 27 را بررسی کردیم که تصویب شدند.
او ادامه داد: جلسه امروز با نظارت کارشناسان حوزه‌های مختلف مربوط به آلودگی هوا بود که در پایان و بعد از بررسی‌های اعضای کمیسیون تغییراتی در برخی از مواد این طرح ایجاد شد.
این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به دستور دیگر امروز این کمیسیون که ارائه گزارش سیدصفدر حسینی مدیرعامل صندوق توسعه ملی بود، گفت: قرار بود آقای حسینی گزارشی ارائه دهند که ایشان به جلسه امروز نرسید و ما نیز طبق دستور کمیسیون به ادامه رسیدگی به گزارش مربوط به طرح کاهش آلودگی هوا پرداختیم.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی