کد مطلب: 6120
  تاریخ انتشار:  1399/02/09 - 17:06


حیوان آزاری ارتش آمریکا داد حامیان حقوق حیوانات را درآورد

پیتا ضمن درخواست پایان استفاده از حیوانات در این تمرین‌های نظامی پیشنهاد کرد که روش‌های آموزشی مؤثرتر، اخلاقی‌تر و بدون استفاده از حیوانات به کار گرفته شود.

یک سازمان آمریکایی حامی حقوق حیوانات در نامه‌ای از رئیس پنتاگون خواست نظامیان این کشور در جریان تمرین‌های نظامی از اعمالی همچون نوشیدن خون مار کبرا و کشتن حیوانات خودداری کنند.


به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از تارنمای سازمان «حامیان رعایت اصول اخلاقی در برابر جانوران» (پیتا)، استفاده از حیوانات زنده در تمرین‌های نظامی کبرای زرین (Cobra Gold)، سربازان را در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های مشترک انسان و حیوان مانند ویروس کرونا قرار می‌دهد.

پیتا ضمن درخواست پایان استفاده از حیوانات در این تمرین‌های نظامی پیشنهاد کرد که روش‌های آموزشی مؤثرتر، اخلاقی‌تر و بدون استفاده از حیوانات به کار گرفته شود.

پنتاگون هنوز به این نامه واکنشی نشان نداده است.

کبرای رزین به بزرگترین رزمایش نظامی چندملیتی منطقه هند و اقیانوس آرام اطلاق می‌شود که تمرین با مهمات جنگی، تخریب مین و نمایش حمله آبی – خاکی بخشی از مراحل مختلف آن را تشکیل می‌دهد.

در جریان این رزمایش مربیان تایلندی، بقا در جنگل را آموزش می‌دهند. تصاویر ارتش آمریکا از تمرین‌هایی که در اواخر زمستان پارسال برگزار شد نشان می‌دهد که تفنگداران دریایی مشغول نوشیدن خون مار کبرا و خوردن عقرب زنده هستند.

همچنین در فیلمی که پیتا از این رزمایش منتشر کرده تفنگداران دریایی با دستان خالی مرغ‌ها را کشته و مارمولک‌ها را زنده زنده پوست کنده و می‌خورند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار حیات وحش و آبزیان