کد مطلب: 5959
  تاریخ انتشار:  1398/12/13 - 14:06


تمامی خدمات اداره کل محیط زیست قم به صورت الکترونیکی ارائه می شود

علی اصغر زالی گفت: تمامی خدمات قابل ارائه به متقاضیان در وب سایت این اداره کل بارگذاری شده و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: تمامی خدمات قابل ارائه به متقاضیان در وب سایت این اداره کل بارگذاری شده و نیازی به مراجعه حضوری نیست.


به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، علی اصغر زالی با اشاره به ضرورت کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور در سخنانی اظهار داشت: ارائه خدمات دستگاههای اجرایی به صورت الکترونیکی در این شرایط هرچه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه وب سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم به آدرس Qom.DOE.ir با تغییر پوسته ظاهری کاملا بروزرسانی شده است، خاطرنشان کرد: میز خدمات الکترونیکی یکی از مهمترین بخش های سایت اداره کل بوده که در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

معاون اداره کل محیط زیست قم در ادامه افزود: در بخش میز خدمات الکترونیکی تمامی خدمات قابل ارائه این اداره کل به همراه مشاوره الکترونیکی، مشارکت در تصمیم گیری و نظرسنجی بارگذاری شده و به راحتی قابل استفاده متقاضیان است.

وی همچنین از بارگذاری شماره های داخلی تمامی کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم در وب سایت این اداره کل خبر داد و گفت: همشهریان محترم برای مشاوره و آگاهی از شرایط مجوزهای زیست محیطی و دریافت پاسخ استعلام های خود می توانند با شماره تلفن 32602981 تماس حاصل نمایند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی