کد مطلب: 497
  تاریخ انتشار:  1392/06/26 - 18:12


لاهوتی مدیر کل جدید حوزه ریاست و دبیرخانه شورایعالی محیط زیست شد

ابتکار مشاور رییس سازمان محیط زیست، مدیر کل حوزه ریاست و دبیرخانه شورایعالی سازمان حفاظت محیط زیست را منصوب کرد.
download فریبا لاهوتی، مدیرکل جدید حوزه ریاست سازمان محیط زیست در کنار معصومه ابتکار

دکتر معصومه ابتکار، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ، مشاور رییس، مدیر کل حوزه ریاست و دبیرخانه شورایعالی سازمان حفاظت محیط زیست را منصوب کرد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، در حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست فریبا لاهوتی اشکوری - مشاور رییس، مدیر کل حوزه ریاست و دبیرخانه شورایعالی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
در بخشی از این حکم دکتر معصومه ابتکار خطاب به فریبا لاهوتی آمده است، با عنایت به گستردگی و فرابخشی بودن فعالیت‌های سازمان و نفش موثر و جایگاه خطیر حوزه ریاست، انتظار می رود با حسن تدبیر و برقراری ارتباط منسجم و موثر با مدیران و کارکنان ، سعی خود را در جهت تمشیت صحیح امور، ارتقای سطح کیفی فعالیت های دفتر افزایش بهره وری مجموعه و ارائه گزارش های به هنگام، پیگیری دستورات و مصوبات، تنظیم و تنسیق فعالیت های مرتبط با سازمان و برقراری ارتباط موثر و پویا با مراجعان و جلب رضایت آنها به کار گیرید و با ارائه مشاوره و پیشنهادهای سازنده به اینجانب سازمان را در رسیدن به اهداف یاری نمایید.
فریبا لاهوتی فوق لیسانس مدیریت و در دوره گذشته ریاست 8 ساله دکتر معصومه ابتکار بر سازمان حفاظت محیط زیست نیز مدیرکل حوزه ریاست این سازمان بود.
لاهوتی در سالهای گذشته قائم مقام بنیاد امور بیماریهای خاص بوده است.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی