کد مطلب: 495
  تاریخ انتشار:  1392/06/26 - 12:09


ابتکار: شورایعالی محیط زیست احیا می‌شود/ مشکلات محیطبانان را برطرف می‌کنم

رییس سازمان حفاظت محیط زیست از لغو مصوبه فروش پارک پردیسان بزودی خبر داد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست از احیای شورای عالی محیط زیست و رفع مشکلات محیط‌بانان در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، دکتر معصومه ابتکار در حاشیه اختتامیه جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی و پاسداشت روز محیط بان افزود: مصوبه فروش پارک پردیسان که سال‌ها قبل تصویب شده بود، بزودی لغو خواهد شد؛ چرا که این پارک متعلق به همه مردم شهر تهران است.
وی درباره احیای این پارک نیز اظهار کرد: متولی احیای پارک پردیسان،‌ دولت است اما برخی بخش‌ها برای اجرای طرح پارک پردیسان به عنوان یک پارک تحقیقاتی و اکولوژیکی به برخی از بخش‌های خصوصی واگذار خواهد شد.
ابتکار همچنین با بیان اینکه قول می‌دهیم برای رفع تمام مشکلات محیط بانان و بهبود وضعیت معیشتی آنها تلاش کنیم، اظهار کرد: از آنجا که محیط بانان با خطرهای بسیاری در راه حفاظت از طبیعت مواجه هستند، تلاش می‌کنیم با این کار، این افراد آرامش بیشتری در اجرای وظایف خود داشته باشند.
وی اضافه کرد: یکی از اقداماتی که در دوره قبل مسئولیتم در دست انجام بود، برنامه حقوق محیط زیست و همکاری با دستگاه‌های قضایی بود تا از این طریق قضات با نگاهی زیست محیطی به مسائل نگاه کنند، چرا که بحث محیط زیست بسیار پیچیده است.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: در آن زمان مصوب شد دوره‌ آموزشی با هدف دیدن مشکلات و احصای حق محیط زیست برای قضات برگزار شد.

وی همچنین در ادامه  با ردیگر وعده داد شورای هالب محیط زیست یکی از عده های 100 روزه رئیس جمهوری است گفت : درخواستم را ارایه دادم و به زودی با تصمیم ریاست جمهور شورای عالی محیط زیست احیا ء خواهد شد .
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط طبیعی