کد مطلب: 478
  تاریخ انتشار:  1392/06/20 - 20:08


حاشیه های پررنگتر از متن مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان محیط زیست!

امروز دوستداران و حامیان محیط زیست به سالن همایش های سازمان محیط زیست آمدند تا قهرمان زمین را برای آغازی دوباره همراهی کنند .

امروز دوستداران و حامیان محیط زیست به سالن همایش های سازمان محیط زیست آمدند تا قهرمان زمین را برای آغازی دوباره همراهی کنند .

به گزارش خبرنگار سایت خبری محیط زیست ایران IENA ؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان محیط زیست ظهر امروز در حالی برگزار شد که سالن همایش های سازمان محیط زیست واقع در پارک پردیسان مملو از ازدحام دوستداران و حامیان محیط زیست بود ، کسانی که مدتی است منتظر بودند ببینند قهرمان قصه که میخواهد محیط زیست از دست رفته ایران را نجات دهد کیست ! و با آمدنش چگونه مرهمی بر زخم های محیط زیست کشور خواهد گذاشت .
امروز خارج از هر جناح بندی اصولگرا و اصلاح طلب همه خبرنگاران محیط زیست اعم از چپی و راستی پس از مدتها کنار هم در برنامه ایی از حوزه محیط زیست شرکت داشتند بی آنکه کسی در سازمان محیط زیست مانع ورودشان به جلسه شود .
سالن به شدت شلوغ بود بطوریکه حتی بسیاری از خبرنگاران جایی برای نشستن نداشتند و در کنار های سالن ایستاده و یا نشسته خبرهای خود را یادداشت میکردند .

دوستداران محیط زیست امروز به این مراسم آمدند،  تا قهرمان زمین را در آغاز جنبش محیط زیستی اش همراهی کنند .
در ابتدای مراسم مجری برنامه تندیس قهرمان زمین دکتر ابتکار را به حضار نشان داد و گفت این تندیس به سازمان محیط زیست آورده خواهد شد و سپس به اعلام تیترهای خبرنگاران در رسانه ها پرداخت .
در ادامه زکریا یازرلو، معاون آموزش سازمان حفاظت محیط زیست نیز به نمایندگی از کارکنان و معاونین این سازمان سخنرانی کوتاهی را ارایه داد که حضار در جلسه با ذکر صلوات‌های مکرر، خواستار پایان دادن سخنان وی و جلوگیری از ادامه ارائه گزارش شدند که یازرلو نیز خطاب به حضار گفت: اگر خواسته شما این است، بنده تمکین می‌کنم و با این جمله و با تشکر از رییس سازمان محیط زیست، از سن پایین آمد.

مجری اجازه نداد تیزر عملکرد سازمان محیط زیست در زمان محمدی زاده پخش شود.
سخنرانی محمدجواد محمدی زاده در حالی با تشویق حضار روبرو شد که وی گفت : دستم خالی است و چیزی برای گفتن ندارم!
مژگان جمشیدی یکی از چهره های رسانه ایی و فعال در این حوزه به روی سن دعوت شد تا اندکی از دغدغه های خبرنگاران محیط زیست را بازگو کند ، وی از ابتکار خواست خارج از هر نوع جناح بندی با خبرنگارن برخورد کند و حفاظت محیط زیست را  سیاست زده نکند .
در جلسه امروز همچنین عباسی، دبیرکل جامعه زینب نیز به نمایندگی از زنان به خانم ابتکار تبریک گفت
در پایان ازسوی رئیس جمهور به پاس قدرانی از زحمات محمدی زاده قرآنی به وی هدیه شد و جمعی از کارکنان و مدیران ادارات کل استان های کشورنیز با اهدای تابلو هایی از وی تقدیر و تشکر کردند .
در میان حاضران در جلسه، اکثر مدیران و معاونین ابتکار در دولت خاتمی به چشم می‌خوردند ،همچنین  چهره های درهم و گرفته بسیاری از مدیران و معاونین دولت دهم سازمان محیط زیست نیز برای خود حرف های نا گفته ی بسیاری داشت .
امروز همچنین برای نخستین بار معصومه ابتکار در جمع خبرنگارن مصاحبه ایی گرچه کوتاه اما پر خبر داشت و وعده داد در اولین فرصت پاسخگوی سوالات تمامی خبرنگاران باشد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی