کد مطلب: 372
  تاریخ انتشار:  1392/04/11 - 18:13


گذشت خانواده متمدن کازرونی از قصاص محیط بان

خانواده کازرونی پس از دو سال از قاتل فرزند خود گذشتند

خانواده کازرونی پس از دو سال مراجعات پی در پی مردم و مسئولان محیط زیست استان فارس در نهایت صبح امروز رضایت نامه خود را به صورت مکتوب و علنی ابلاغ کرد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران(IENAچهارم تیر ماه سال 90 یکی از پارک‌های ملی به نام بمو در یک رویداد ناگوار نافرجام محیط بان با سابقه در یک درگیری یک مرد میانسال کازرونی را به قتل رساند.
به دنبال این موضوع محیط بان به نام علی جامیشی توسط پلیس دستگیر و به آگاهی استان شیراز فرستاده شد.
محیط بان در همان آغاز به قتل نافرجام شکارچی به نام اسکندری اعتراف کرد و به دنبال این موضوع پرونده در اختیار قضات شعبه 2 دادگاه کیفری استان شیراز قرار گرفت.
پس از چندین بار محاکمه در اواخر سال 91 نهاد های مردمی، اصحاب رسانه و محیط زیست استان فارس برای رضایت خانواده داغ دیده تلاش کردند.
پس از چندین ماه مراجعه مکرر در نهایت صبح امروز با تشکیل جلسه با حضور مسئولان محیط زیست استان، امام جمعه، ریش سفیدان و دیگر آحاد مردم، خانواده اسکندری رضایت خود را به صورت مکتوب ابلاغ کردند.
این خانواده متدمن و سرشناس کازرونی همچنین پس از انجام این عمل خداپسندانه، در عین ناباوری هزینه تکمیلی مرکز تحقیقات زیست محیطی دریاچه پریشان را پرداخت کردند و محیط زیست به دلیل این اقدام نیکوکارانه این خانواده، این مرکز را ظهر امروز به نام "اسکندری" افتتاح کرد.
مدیر کل محیط زیست استان فارس ابراهیم کارنامی در گفتگو با سایت خبری محیط زیست ایران(IENA) اعلام کرد که محیط زیست استان فارس طی نامه ای از این خانواده نیکوکار قدر دانی کرد و اعلام داشت که محیط بان پس از آزادی کامل می‌تواند مجدد به شغل خود یعنی محیط بانی ادامه دهد.

انتهای پیام

برچسب ها: 
به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط طبیعی