کد مطلب: 3101
  تاریخ انتشار:  1397/10/19 - 14:48


تایید 74 درصد مقالات ارایه شده از سوی کارشناسان کویرتایر در همایش ملی لاستیک ایران

نماینده مدیرعامل در امور چهاردهمین همایش ملی لاستیک عنوان کرد: تایید 74 درصد مقالات ارایه شده از سوی کارشناسان کویرتایر در همایش ملی لاستیک ایران

نماینده مدیرعامل در امور چهاردهمین همایش ملی لاستیک عنوان کرد: تایید 74 درصد مقالات ارایه شده  از سوی کارشناسان کویرتایر در همایش ملی لاستیک ایران

به گزارش سایت خبری محیطزیست ایران (IENA)، نماینده مدیرعامل در امور چهاردهمین همایش ملی لاستیک حضور کویرتایردراین همایش را بسیار اثرگذار و مطلوب ارزیابی کردواظهارداشت: بیش از 74 درصد مقالات ارایه شده از سوی همکاران عزیزمورد تایید کمیته علمی و هیات داوران شرکت مهندسی وتحقیقات صنایع لاستیک قرار گرفته است که این امر حاکی از سطح کیفی بسیار خوب مقالات ارایه شده است.
آقای مهندس محمدحسن فخار شامگاه سه شنبه در آیین تجلیل ازهمکاران ارائه دهنده اظهارداشت:از سوی دیگر به انتخاب هیات علمی همایش وهمچنین آرای شرکت کنندگان درهمایش، مقاله طراحی و ساخت پرس پخت در کویرتایر که برای نخستین بار در ایران انجام شده است، حائز رتبه برتر گردید که خود افتخار بزرگی برای شرکت میباشد.
وی گفت: شرکت کنندگان در همایش به پاس قدردانی از توجه و حمایت های بی دریغ مدیریت محترم عامل از برنامه های علمی و پژوهشی سازمان همانند همایش های ملی و بین المللی، تقدیرنامه ای به شرح ذیل تهیه نموده بودند که در این مراسم از سوی همکاران تقدیم ایشان گردید:
رشد وتوسعه صنعت تایرسازی کشور، آنهم در شرایط پر تلاطم کسب و کار و تحریم ظالمانه دشمن، مدیون تلاش گسترده و عمیق مدیران فهیم و آیندهنگری چون جنابعالی است که تمام توان، آبرو و عمر گرانمایۀ خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند.
19 دی ماه 97 در چهاردهمین همایش ملی لاستیک با حضور پیشکسوتان، مدیران و کارشناسان صنایع و اساتید دانشگاه ها، صحنه ای با شکوه و عظمت و لحظاتی افتخارآمیز و به یاد ماندنی برای شرکت کویرتایرو استان خراسان جنوبی رقم خورد. معرفی حضرتعالی به عنوان پیشکسوت و اثرگذارترین فرد در صنعت تایرسازی کشورمایه مباهات و سربلندی خانواده بزرگ کویرتایر است.
لذا به احترام یک عمر مجاهدت و تلاش صادقانه جنابعالی در راه اعتلای صنعت تایر کشور و کویرتایر ستاره درخشانِ این صنعت سر تعظیم فرود آورده و خالصانه-ترین تبریکات و بهترین آرزوها را تقدیم شما می نماییم. توفیق روزافزون، تداوم حضورِ اثربخش و سلامتی آن بزرگوار را از خداوند متعال مسالت داریم.
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی