کد مطلب: 28259
  تاریخ انتشار:  1403/01/06 - 12:32


دریافت مجوز استقرار، بهره برداری و توسعه فعالیت برای بیش از 4 هزار و 500 واحد صنعتی در سال گذشته

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بیش از ۴۵۰۰ واحد صنعتی در سال گذشته مجوز استقرار، بهره برداری و توسعه فعالیت دریافت کردند.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بیش از ۴۵۰۰ واحد صنعتی در سال گذشته مجوز استقرار، بهره برداری و توسعه فعالیت دریافت کردند.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)
، ایرج حشمتی در تشریح عملکرد یکساله معاونت محیط زیست انسانی اظهارکرد: برگزاری اجلاس بین‌المللی مقابله با توفان‌های ماسه و گردوغبار در شهریور ماه سال ۱۴۰۲ یکی از مهمترین اقداماتی بود که در سال گذشته انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای این اجلاس تصویب قطعنامه تهران در نشست کنیا بود، افزود: اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور از جمله دیگر برنامه های ما برای کنترل پدیده گردوغبار بود.

حشمتی به طراحی و ساخت بیش از ۱۰۰ دستگاه اندازه گیری غبار ریزشی اشاره و تصریح کرد: پایش رودخانه مرزی ارس از جمله دغدغه‌ها ما بود که در این خصوص سند دو جانبه ایران و ارمنستان در بیست و پنجمین نشست مشترک برای پایش رودخانه مرزی ارس تنظیم و به امضای طرفین رسید.

وی ادامه داد: در سال گذشته نزدیک به ۱۲۰ طرح مورد بررسی قرار گرفت و بعد از بررسی گزارش‌ها ارزیابی اثرات طرح‌های مشمول ۵۱ مجوز برای طرح‌ها صادر و با ۳۰ طرح به صورت مشروط موافقت شد.

 معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: کارشناسان ما در سال جاری با استقرار، بهره‌برداری و طرح‌های توسعه نزدیک به ۴۵۰۰ واحد صنعتی موافقت کردند که قدم رو به جلویی در صدور مجوزها و حمایت از تولید و رشد اقتصادی در کشور بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، حشمتی به انجام مستمر پایش‌های محیط زیستی در حوزه مختلف اشاره کرد و گفت: انجام بیش از ۶۵۰۰ مورد پایش سوخت، خاک و دستگاه های بی خطرسازی پسماندهای پزشکی از دیگر اقدامات ما در طول سال ۱۴۰۲ بود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری