کد مطلب: 28158
  تاریخ انتشار:  1402/12/08 - 14:05


رفیعی: حل مشکل آلودگی هوا مهمترین مطالبه تهرانی‌هاست

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: حل مشکل آلودگی هوا مهمترین مطالبه تهرانی‌هاست.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: حل مشکل آلودگی هوا مهمترین مطالبه تهرانی‌هاست.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معضل آلودگی هوای تهران تاکید کرد: حل مشکل آلودگی هوا مهمترین مطالبه تهرانی‌هاست؛ آلودگی هوا موضوعی فرابخشی است که حل آن نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف است.

وی با اشاره به خسارات آلودگی هوا به سلامت شهروندان گفت: باید در این زمینه انقلابی ورود کرد و با اجرای درست قانون هوای پاک این مشکل را در فاز اول کنترل و در نهایت آن‌را برطرف کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشکل آلودگی هوا قابل حل است، عنوان کرد: به عنوان‌مثال مکزیکوسیتی که زمانی یکی از پایتخت‌های آلوده جهان بود توانست با اجرای طرح‌های ضربتی آن‌را مهار کرده و اکنون از این وضعیت خارج شده است.

وی تاکید کرد: علی رغم اقدامات انجام شده در زمینه آلودگی هوا همچنان تهرانی‌ها با این معضل مواجهند که باید در این زمینه اقدام موثری صورت گیرد.

رفیعی با اشاره به توجه ویژه ائتلاف اُمنا به موضوع محیط زیست و بخصوص آلودگی هوا ابراز امیدواری کرد که مجلس آینده بتواند با ورود جدی به این مشکل یکی از مهمترین دغدغه پایتخت نشینان را برطرف کند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری