کد مطلب: 28132
  تاریخ انتشار:  1402/11/30 - 14:40


بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان تا آخر سال تمدید شد

پس از تصمیم‌گیری شورای هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر، بازدید رایگان موزه های تاریخ طبیعی کشور در دستور کار قرار گرفت و به استان‌ها اطلاع رسانی شد.

مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به استقبال مردم از موزه‌های تاریخ طبیعی در سراسر کشور در ایام دهه فجر، از رایگان بودن بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی برخی از استان‌ها و موزه تنوع زیستی پارک پردیسان خبر داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)،
محمدرضا اشرف زاده ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: ایام دهه فجر امسال در موزه‌های تاریخ طبیعی کشور با حضور پر رنگ و کم نظیر مردم و دانش‌آموزان رنگ و بوی دیگری به خود گرفت. استقبال از موزه‌ها به حدی بود که در برخی از استانها و موزه تنوع زیستی پارک پردیسان شرایط بازدید رایگان تا آخر اسفندماه سال جاری تمدید شد.

وی  اظهار داشت: پس از تصمیم‌گیری شورای هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر، بازدید رایگان موزه های تاریخ طبیعی کشور در دستور کار قرار گرفت و به استان‌ها اطلاع رسانی شد.

مدیر کل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: با همکاری و اقدام به‌موقع استان‌ها در این راستا، موزه های تاریخ طبیعی کشور مورد استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفتند و مردم و دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی با حضور در موزه‌ها با گنجینه ارزشمند جلوه‌های مختلف حیات روی کره زمین در موزه های تاریخ طبیعی آشنا شدند.

اشرف زاده افزود: در دهه فجر امسال در مجموع بالغ بر 25 هزار نفر از موزه‌های تاریخ طبیعی در تهران و استان‌ها بازدید کرده‌اند که در بین موزه‌های استانی موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان (قلعه فلک الافلاک) با آمار ۳۵۰۰ نفر بازدیدکننده، موزه های تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی با تعداد ۲۲۴۷ نفر بازدیدکننده و موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با ۱۸۰۰ نفر بازدیدکننده، به ترتیب بالاترین آمار را به خود اختصاص دادند. موزه تنوع زیستی پارک پردیسان نیز میزبان ۲۵۰۰ نفر بازدیدکننده در این ایام بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال پرشور و درخواست مدارس مبنی بر تداوم بازدید رایگان از موزه ها، مهلت بازدید رایگان موزه‌های تاریخ طبیعی تا پایان اسفند ماه سال جاری تمدید شد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط طبیعی