کد مطلب: 2798
  تاریخ انتشار:  1396/11/17 - 19:31


رئیس جمهوری: حل مشکل آلودگی هوا پول می خواهد

مگر نباید آلودگی هوا حل شود؟ راه صحیح و عاقلانه بدون پول ممکن نیست. همین طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل بودجه می‌خواهد.
download حسن روحانی

رئیس جمهوری گفت: مگر نباید آلودگی هوا حل شود؟ راه صحیح و عاقلانه بدون پول ممکن نیست. همین طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل بودجه می‌خواهد.
به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، حجت الاسلام حسن روحانی - رئیس جمهوری در نشست خبری که عصر روز سه شنبه 17 بهمن ماه برگزار شد، گفت: مردم بیایند در گفتمان‌هایی که در آینده‌شان مهم است بحث کنند. مگر نمی‌گوییم آلودگی هوا و زلزله؟ همه دنبال این هستیم که بگوییم بنزین و نان ارزان می‌شود. اینها درست و ممکن است عده‌ای کف بزنند برایمان اما مگر نباید آلودگی هوا حل شود؟ الان فقط مدارس را تعطیل می‌کنیم که ساده‌ترین و شاید بدترین راه است. راه صحیح و عاقلانه بدون پول ممکن نیست. باید خودروها و وسایلی که مصرف‌کننده انرژی هستند اصلاح شوند. این بودجه می‌خواهد. همین طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل بودجه می‌خواهد.
در نوسازی حمل و نقل اهدافی وجود دارد که می تواند اشتغال را افزایش دهد و فناوری را وارد کشور کند. به لحاظ محیط زیست هم بسیار برای ما مفید است مضاف برآنکه ما با نوسازی می توانیم در زمینه انرژی صرفه جویی خوبی داشته باشیم و رفاه حال مردم را به ارمغان بیاوریم. در بازآفرینی شهرها نیز می تواند موثر باشد به گونه ای که برای خانه اولی ها امکان تامین مسکن وجود خواهد داشت. ما در این طرح ها اهداف مختلفی را دنبال می کنیم که امیدواریم بتوانیم آنها را محقق کنیم .
انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی