کد مطلب: 26830
  تاریخ انتشار:  1402/09/11 - 15:10


معرفی ٦١ عنوان پروژه برای انجام مطالعات محیط زیستی

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از معرفی ٦١ عنوان طرح و پروژه سال ١٤٠٣ جهت انجام مطالعات محیط زیستی به کمیته غربالگری خبر داد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از معرفی ٦١ عنوان طرح و پروژه سال ١٤٠٣ جهت انجام مطالعات محیط زیستی به کمیته غربالگری خبر داد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، حلیا سادات حسینی با بیان اینکه از اواخر مرداد ماه تاکنون مناطق ٢٢ گانه و واحدهای ستادی شهرداری نسبت به معرفی تعداد ٦٢٤ عنوان طرح و پروژه سال ١٤٠٢ در سامانه جامع تدوین و اجرای برنامه و بودجه اقدام کرده‌اند، گفت: از مجموع پروژه‌های معرفی شده تعداد ٥١٨ عنوان طرح و پروژه مربوط به مناطق ٢٢ گانه و تعداد ١٠٦ عنوان را سازمان ها و شرکت ها به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه اظهارکرد: طی بررسی اولیه کارشناسی از مجموع پروژه های معرفی شده در سامانه جامع تدوین و اجرای برنامه و بودجه تعداد ٥٦٢ عنوان طرح و پروژه با توجه به بررسی مشخصات و ابعاد پروژه، بدون نیاز به انجام مطالعات محیط زیستی مورد تأیید قرار گرفت و ٦١ عنوان طرح و پروژه جهت انجام مطالعات محیط زیستی به کمیته فنی مطالعات محیط زیستی (غربالگری) معرفی شد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران اضافه کرد: پیرو برگزاری جلسات کمیته غربالگری از سوی اداره ارزیابی و استاندارد این اداره کل با تصمیم اعضای کمیته فنی غربالگری تعداد ١٤ عنوان پروژه مشمول مطالعات محیط زیستی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مطالعات محیط زیستی پروژه‌ها باید تا قبل از اجرای پروژه انجام و گزارش آن به اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار ارسال شود.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری