کد مطلب: 26526
  تاریخ انتشار:  1402/06/19 - 16:44


آماده انتقال دستاورهای محیط زیستی ایران به سنگال هستیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با وزیر محیط زیست سنگال گفت: آماده انتقال دستاورهای محیط زیستی خود به سنگال هستیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با وزیر محیط زیست سنگال گفت: آماده انتقال دستاورهای محیط زیستی خود به سنگال هستیم.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، علی سلاجقه امروز در حاشیه دومین روز از اجلاس بین‌المللی مقابله با توفان‌های ماسه و گرد و غبار در دیدار با علیون ندویه ضمن خوش آمدگویی به وزیر محیط زیست سنگال، این کشور را همسو و هم نظر با جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: یکی از مصداق‌های حمایت کشور شما از ایران، حمایت از برگزاری این اجلاس در کشور ما بود.

وی ادامه داد: ما در بسیاری از زمینه‌ها با کشور شما همکاری داریم و مایلیم این همکاری‌ها را در خصوص محیط زیست نیز گسترش دهیم. متخصصان ما تجربه‌های خوبی در زمینه‌های مختلف محیط زیست از جمله کاهش گرد و غبار، مدیریت منابع آبی، مدیریت پسماند و... دارند و آماده‌ایم این تجربه‌ها را در اختیار کشور شما قرار دهیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: امیدواریم این اجلاس با حمایت شما و سایر کشورها به نتایج مثبتی برسد، نه اینکه فقط حرف‌های تکراری زده شود.

سلاجقه تأکید کرد: نشست‌های دوجانبه میان دو کشور می‌تواند بعد از برگزاری این اجلاس برگزار شود و پس از رسیدن به توافقات، وارد فاز اجرایی و عملیاتی شویم.

در ادامه این نشست علیون ندویه با بیان اینکه تحریم‌ها باعث شده است تا ایران در بسیاری زمینه‌ها ازجمله کشاورزی به خودکفایی برسد، گفت: مایلیم از دستاورهای شما درهمه زمینه‌ها استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، وی در پایان اظهارکرد: آشنایی با توانایی شما درخصوص مسائلی مانند جنگل‌زدایی، توسعه پایدار و... می‌تواند به کشور ما کمک کند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری