کد مطلب: 26463
  تاریخ انتشار:  1402/06/06 - 16:38


امیدواری رئیس شورای شهر به ورود وسایل نقلیه برقی به معابر پایتخت

رئیس شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که سال آینده شاهد ورود تعدادی از اتوبوس‌های برقی‌ به ناوگان حمل و نقل عمومی باشیم.

رئیس شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد که سال آینده شاهد ورود تعدادی از اتوبوس‌های برقی‌ به ناوگان حمل و نقل عمومی باشیم.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، مهدی چمران در آیین بهره‌برداری از ۱۵ ایستگاه شارژ خودروهای برقی که عصر امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهردار تهران و ... برگزار شد گفت: امیدواریم در سال آینده شاهد ورود تعدادی از اتوبوس‌های برقی، خودروهای برقی‌ و موتورسیکلت‌های برقی به پایتخت باشیم.

وی با بیان اینکه قطعا ما نیازمند ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت هستیم گفت: اتوبوس‌های برقی نمی‌توانند جایگزین اتوبوس‌های بنزینی باشند چرا که ما هم اکنون با کمبود اتوبوس در شهر تهران مواجه هستیم و بین هفت تا ۱۰ سال است که هیچ اتوبوسی به شهر تهران افزوده نشده است.

چمران ضمن عذرخواهی از شهروندان تهرانی بابت کمبود اتوبوس و وجود صف‌های طولانی در ایستگاه‌های اتوبوس گفت: انشاءالله ساخت اتوبوس‌های برقی در داخل سرعت بگیرد و ما بتوانیم خدمات خوبی را به شهروندان ارائه کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه در ماه‌های آبان و آذر با مشکل وارونگی هوا و آلودگی هوا روبه‌رو خواهیم بود تاکید کرد: این مسئله موجب ناراحتی و گلایه شهروندان است و امیدواریم با استفاده از اتوبوس‌ها و خودروهای برقی و همچنین موتورسیکلت‌های برقی به سمت هوای پاک و کاهش آلودگی هوا در شهر تهران گام برداریم.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری