کد مطلب: 26439
  تاریخ انتشار:  1402/05/31 - 10:52


سرپرست دفتر مدیریت زیستگاه‌ها و امور مناطق منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، علیرضا نجیمی به عنوان سرپرست دفتر مدیریت زیستگاه‌ها و امور مناطق منصوب شد.

طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، علیرضا نجیمی به عنوان سرپرست دفتر مدیریت زیستگاه‌ها و امور مناطق منصوب شد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست در حکم علی سلاجقه خطاب به سرپرست دفتر مدیریت زیستگاه‌ها و امور مناطق اینچنین آمده است: «با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزنده جناب عالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی، به موجب این حکم جنابعالی به سمت «سرپرست دفتر مدیریت زیستگاه‌ها و امور مناطق» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی»، «قانون مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

علیرضا نجیمی، در کارنامه کاری خود، مدیرکلی استان قم، سرپرستی دفتر مدیریت زیستگاه‌ها و امور مناطق و مشاوره معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی را دارد.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط انسانی