کد مطلب: 25362
  تاریخ انتشار:  1402/05/15 - 10:38


آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به قطع مجدد آب در بوستان چیتگر برای آبیاری درختان گفت: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند؛ رئیس قوه قضاییه دستور پیگیری برای این موضوع را دهد.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به قطع مجدد آب در بوستان چیتگر برای آبیاری درختان گفت: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند؛ رئیس قوه قضاییه دستور پیگیری برای این موضوع را دهد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه برای یک نوجوان در پله برقی در منطقه ۱۶ گفت: اگر کوتاهی و قصور در این زمینه وجود داشته باشد پیگیری شود و کمیته سلامت نیز به نمایندگی شورا با خانواده این نوجوان دیدار کند.

وی با تأکید بر پیاده سازی الزامات HSE از سوی شهرداری تهران افزود: در سال ۹۲ شهرداری موظف به تهیه نظام نامه یکپارچه سامانه HSE بوده و ۱۰ سال و ۲ ماه از تاریخ این مصوبه می گذرد و اقدام خاصی تاکنون صورت نگرفته و با وجود تغییر ساختار از شرکت شهر سالم به سازمان مدیریت بحران هنوز شاهد اقدام خاصی در این زمینه نیستیم.

پیرهادی با بیان اینکه چند کودک و نوجوان باید در پله های برقی، آبنماها و پست های برقی و فضاهایی این چنینی دچار حادثه شوند که ما اقدام لازم را انجام دهیم؟ تأکید کرد: از شهرداری تهران می خواهیم که نسبت به پیاده سازی الزامات اقدام کند؛ البته زحمات زیادی کشیده شده اما در شورا ارائه و تصویب نشده است و امیدواریم شاهد اتفاقات کمتری در این زمینه باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان اینکه آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است، افزود: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند و اگر رئیس قوه قضاییه در این زمینه دغدغه دارد، دستور پیگیری برای این موضوع را دهد.

وی عنوان کرد: آب به راحتی قطع می شود تا بوستان چیتگر خشک شود و اگر می خواهند دستورالعملی صادر کنند که بوستان چیتگر نمی خواهیم. یکبار بگویید می خواهیم درختان را خشک کنیم و خیال همه را راحت کنید.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار محیط زیست شهری