کد مطلب: 25313
  تاریخ انتشار:  1402/05/07 - 10:05


لغو صدها پرواز در آمریکا به خاطر توفان و صاعقه

رعد و برق و توفان شدید در آمریکا منجر به لغو صدها پرواز در برخی مناطق این کشور شد.

رعد و برق و توفان شدید در آمریکا منجر به لغو صدها پرواز در برخی مناطق این کشور شد.

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران (IENA)، خطوط هوایی این کشور تا اواخر روز پنج‌شنبه بیش از ۷۳۰ پرواز را به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو کردند و پیش‌بینی می‌شود که در روزهای آینده نیز به خاطر توفان و رعد و برق، تعداد بیشتری از پروازها لغو شده و یا با تاخیر یا تغییر مسیر انجام شوند.

اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده نیز هشدار داده است که احتمالا به دلیل آب و هوای نامساعد، تغییر مسیر یا تاخیرِ پروازها را در سراسر منطقه شمال شرق و همچنین در فرودگاه های آتلانتا، دنور و فلوریدا آغاز خواهد کرد.

در حالی که فرودگاه‌های بین‌المللی جان اف کندی و نیوآرک لیبرتی و فرودگاه لاگاردیا در شهر نیویورک، فرودگاه‌هایی بودند که بیشتر تحت تأثیر لغو پروازها قرار گرفتند اما تأخیر در فرودگاه جان اف کندی بیش از سه ساعت بوده است.

هشدارهای هواشناسی حاکی از آن است که رعد و برق‌های شدید و با حرکت آهسته می‌تواند باران‌های سیل‌آسا را به همراه داشته و باعث جاری شدن سیل در این نواحی شود.

همچنین گزارش‌ها حاکیست در شرایطی که برخی مناطق در نوار شمال شرقی این کشور با بارندگی و سیل دست به گریبان هستند، این نواحی همچنین افزایش بی‌سابقه دمای هوا به همراه رطوبت بالا را تجربه می‌کنند که منجر به تشدید احساس گرما شده و زندگی عادی را مختل کرده است.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:* 
پست الکترونیکی:* 
متن نظر: * 
کد امنیتی:* 

  
آخرین اخبار جهان